20111026

melemen

İyi de ben
Melemen yapmayı öğrenmiştim Kemalettin,
-ki
kendi karnımı doyurmak için
melemen yapmayı öğrenecek kadar yavşak biri değilim.
Pazar günleri Trt 1 ekranında western kuşağını da izlerdik belki.
kızılderilileri tutardık inadına,
çocuğumuza tarih anlatırken,
iyi ki Almanyayla girmişiz savaşa, ne güzel yenilmişiz derdik.
Hep de kazanmak için oynanmaz ki kemalettin.
Nolucak yani biz de yenilirdik.
Ağzımıza sıçardı hayat
-olsun
ne güzel yenilirdik.
Zaten hep kaybetmiyor muyuz Kemalettin,
benim mesela bi hayatım var
ama
ulan neresi benim?
kendi hayatımın hiçbiyerindeyim.
içim acıyor kemalettin benim,
dilim doğranmış da sanki
ağzımda tutmak zorundaymış gibiyim.
benden sana dost tavsiyesi kemalettinim.
boğazına geçirdinse ilmeği
as kendini
-ki
asmadığında o boğazındaki şey
tasma olarak kalmasın.
babamı aradım geçenlerde,
sen fatoşu unuttun mu dedim.
seni unutanı sen de unatacaksın dedi,
biraz da nasihat verir gibi.
sen kaç kişiyi unuttun kemalettin,
seni unutanı unutacaksın diye diye,
her sabah kendi kendine...

herşey de unutulmuyor ki kemalettin,
sıkıyosa unut şimdi melemen yapmayı.
bi de biz şimdi yenilmemiş mi olduk kemalettin,
hükmen mi malubuz,
yoksa
eş durumundan mı mahsunluğumuz?

sonra...
fırtınalı sonralar yakındır kemalettin.

4 kişi karşıladı;:

Android 26 Ekim, 2011 23:03  

kemalettin ben hiç unutmam lan.öyle de gereksiz derecede sağlam bir hafızam var. unutsak ne güzel olurdu oysa dimi.

godsy sana da birçiftlafım var. üzerine yazılar yazılacak yazılar yazıyorsun ya en çok ondan seviyorum seni ha.

Ateş Böceği 27 Ekim, 2011 11:30  

Yani şimdi güleceksin ama Kemalettin ben menemen yapmasını pek bilmem.Dün ne yemek yediğimi unuttum mesela Ayrıca Melemen olsa da yesek be Kemalettin.

Godsyndrome 31 Ekim, 2011 21:38  

android:ama hiç üstüne yazmıyosun.

ateşböcee:öğretiriz ;)

Android 31 Ekim, 2011 21:40  

yok ajan sabote etmeyeyim dediydim seni :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP