20111022

Hicran

Hani ey göz yaşım akmayacaktın?
Diyor ya hani Kemalettin,
gözyaşına gücenmiş adam lan,
böyle, sırası mıydı der gibisine kemalettin.

Allahtan bizde sırasız bişey yok.
Ne yapmıycam dediysem yaptım ya lan Kemalettin,
Üniverste,askerlik,iş falan...

Ben seni hiç bırakmıycam demiştim,
tabi sana değil ona demiştim.
...
neyse,
gözyaşıma gücendirme beni Kemalettin.

sence duysam şaşırır mıyım,
unuttu diye gözlerimin rengini.
oysa bak bunca yıl oldu Kemalettin,
ben öyle bakan göz görmedim.
hani böyle bazı geceler,
anla işte Kemalettin; aq ben öyle gecelerin...
arım,balım,peteğimdi lan!
erisem yudum yudum,yine onu sevecektim.
ne sözünün eri adamım arkadaş
eriyorum yudum yudum da yine onu seviyorum.
-da
neye yarıyor be kemalettin.
boynumda bi kravat günde on saat kendimi
vicdanımdan asayım diye,
her gün traş sinekkaydı,
bordrönün prangası...

yaşadım say be kemalettin,
bigün vardı yani
seğmenler parkındaydık hani,
gülüyordu güneşe meydan okur gibi.
gülünce gözlerinin içi gülüyordu lan.
yaşadım say be kemalettin,
hem sonra;
biz ki orhan gencebay dinledik,
kahır mektubu yazmayı zeki mürenden öğrendik.
Rakı şişelerini;
-vermek istemeyen karı gibi değil de
bilyesiz falan günlerinde dudaklarından öpmüşlüğümüz de oldu.
e baya baya yaşamışız be Kemalettin.

Sonra...
Artık sonralar olmasa da olur be Kemalettin.

3 kişi karşıladı;:

Android 22 Ekim, 2011 20:11  

ben kendimi kemalettin sanıyorum bazen ama burcu diye bir karım olmadığını hatırlayınca hemen geçiyor :D

OlurÖyle 23 Ekim, 2011 12:39  

bu yazı beni p.zevenk yapar anasını satayım! hele de şu şarkıyı dinlerken denk gelince;
http://www.youtube.com/watch?v=t1kteWhPot0&feature=related

wimparella 27 Ekim, 2011 12:11  

ohohoh güzelmiş :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP