20111102

Şuursuzluk Özlemi

Geçen,
geçen dediğim aylar önce
burda bi kırtasiyeye girdim.
kitap var mı bakıyorum gözucuyla.Bi iki necip fazıl gördüm.
Cemal Süreya var mı dedim.
Cemal kim abi dedi,
Cemalden sonra gözlerini kıstı,hiç anlamadığını mimikleriyle anlatmak istedi.
İpne,daha Cemal Süreyayı bilmiyorsun pandomimci mi kesildin başıma
demedim.
Allah da senin belanı versin dedim çıktım.
O gün bugündür bişey okumuyorum doktor bey.Psikolojik sanırım.
Spor falan yap bari dedi eş dost.
Yolda kalmış traktörlere falan bi el atıyorum arada,
bu öğüdü de yanlış anladım galiba.
ama iyi kas yaptım ha!
adonislerim sırtımda fink atıyo allama.
bi de uyuyamıyorum ben,
yıllar yıllar önce
bahar öztan o filmde,
ümit besene verseydi "sevgisi"ni...
böyle berbat olmazdı herşey gibime geliyor.
bazı şeyler var hacı,bi geldi mi zor gidiyor.
spor da olmadıysa yemek yapmayı falan öğren dediler.
haftanın yedi günü mutfaktayım,
bir günü yemek yapıyorum,altı günü temizlemeyle geçiyor.
kabahat bende,suyu mu çıktı şen pikniğin aq
benim bi halam vardı hacoli,
sen de nick nolte ben diyeyim robert redforda benzerdi rahmetli,
yaşıyor da olabilir gerçi.
beynimi (s)ikti,
bi devlet göceğinde iş bul evladım diye,
al aq bulduk... olan bu işte,
iş falan bulma aslan parçası,
benden sana tavsiye.

5 kişi karşıladı;:

cilekperisi 02 Kasım, 2011 21:05  

"İpne,daha Cemal Süreyayı bilmiyorsun pandomimci mi kesildin başıma" hahahha çok güldüm bu kısma benn ;))

Godsyndrome 02 Kasım, 2011 23:20  

ama benim trajedilerime gülmeyin :D

Kararsız Raziye 03 Kasım, 2011 19:59  

ya ben uzun zamandır blogunu takip ediyorum da yorum bırakmayacak kadar güzel mi yazıyosun acaba bilemedim yani ne yorumlayacağımı bilemedim ammaa güzel yazıyosun... Bi de ben şu an işsizim de işsizlik de kafa yedirtici bi yerde. devlet mevlet ne bulursam modundayım :)

Godsyndrome 03 Kasım, 2011 21:36  

Raziye:teşekkür ederim, işsizlik zor kabul ama ne bulursam derken bulduğun şey seni mutlu edicek mi bakalım karar ver raziye:D

Kararsız Raziye 03 Kasım, 2011 23:20  

yani gireceğim işten mutsuz olursam da "lan neymiş bu" diyip bırakmak ve başka bi iş aramak bile evde oturmaktan iyidir. İyice huysuz teyzelere döndüm,mahallede zile basıp kaçan çocukları kovalar oldum :))

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP