20111016

Direksiyon hoş bi kelime değil

Bugün benim için çok büyük, insanlık içinse gayet tehlikeli bir adım atarak direksiyon sınavına girdim.Hiç tarzım değil normalde, ben yaya olmaktan hayatım boyunca memnuniyet duydum.Kendini hareket ettirmek herhangi bi araçtan çok daha kolay ve bence insanı tanrıdan ayıran en önemli fark debriyaj.İnsanda debriyaj görevi gören bişeyin olmaması tanrının bize verdiği bi mesaj.Ben olsam kutsal kitaplara şüphesiz ki gücümüzü görün diye biz sizi debriyajsız yarattık diye havalı bi cümle kondururdum.Neyse işte;
Neyin eksik lan dedim; onca sınava girdin, hayatın sınava girerek geçti, bi de buna gir. Ama açıkça itiraf etmek gerekirse hiç bi sınavdan devlet parasız yatılı sınavındaki lezzeti alamıyorum. Bundan da alamadım.Öncelikle sinir bozucu yaşlı teyzeler canımı sıktı.Prostat kocanın kirlettiği çarşafları yıkamak dururken direksiyon sınavında senin ne işin var kadın.Bu ne medeni cesaret, bende bu cesaret olsa neler yaparım neler yaparım ( yalan aslında canım hiçbişey yapmak istemiyor)

Sert bi sınav olduğunu söylemem gerek, bence alesten daha zordu.Aleste üstüne 1 tonluk mekanik bir aletle kaptırmış gelen tonton bi amca yok mesela.Neyse uzatmayayım benim sıram geldi bindim arabaya, yanımda kelli felli yani kel milli eğitimde görev yaptığı için kendine böyle bi hasan ali yücel misyonu yüklemiş bi hoca, arkamda ise tatlı mı tatlı, güzel muğnis bir bağyan hoca ve kurstan bir eğitimciyle gidiyoruz.Sanki dünyaya çarpıcak göktaşını patlatmaya gidiyoruz anasını satayım dört kişi biz nereye gidiyoruz?
Arkadaki bayan hoca penelope cruz gibi bişey ya da ben bu ara yangınlarda olduğum için bana öyle geliyor.Ayarladım aynaları falan da bunla göz gözeyiz.O an ben bir Cemil olmuşum, o da bir İffet öylesine bi elektriklenmenin içerisine girdiğimizi hissediyorum.Gidiyoruz dedim ama aslında gidemiyoruz.Zira yanımdaki herif ikide bir frene basıyor hızlı falan gittiğim de yok ama amcada bir heyecan bir heyecan... Ben vites yükseltiyorum mesela bunu iki şekilde yapıyorum: hem arabayı üçe alıyorum, hem arkadaki hatuna sorular soruyorum: bu ise, temizlik hastası isterik ev karısının banyoda gördüğü hamam böceğinin üstüne ölmeyecekmiş gibi delice basmasına benzer şekilde frene basıyor.İlle yiyceksen bu haltı bari frene dokun.Fren pedalına sigara izmariti muamelesi yapmanın anlamı ne be adam.

En son buna pis pis baktım ki pis bakma konusunda üstüme yoktur.Az kaldı alıcam o pedalı güzel güzel dokunucam sana der gibi baktım.Sanırım bu bakışlar neticesinde kalmışımdır. En azından çakma penelope cruzumu görmek için bana yeni bi fırsat daha doğmuş oldu.Bi kere daha yolda izde görsem ona mutluluğun resmini anlatıcam.Eski kasa bi doğan alıcam yavrum diycem arkasına da çılgın çocuk bebeto yazıdırıcam.Teksaslı özcan, eryamanlı fatih, ayaşlı himmet... renk renk cd'lerimiz olacak.Dağ bayır demeden dolaşıcaz seninle.
Görün işte sonra derler ki aman ne karamsarsın umutsuzsun bilmem ne.Bendeki umut,ümit ve türevleri kimsede yok.Ayrıntıları ilerde anlatırım.Sağlıcakla.

8 kişi karşıladı;:

Android 16 Ekim, 2011 21:00  

ahaha ajan direksiyon sırf fransızca bir kelimeyi andırdığından güzel olabilir bence.belki de fransızcadan arak yapmış bile olabiliriz belli mi olur.ama debriyaj konusunda çok haklısın ona lafım yok gelelim sadede

tanrı sırf çakma penelopu göreme diye o sınawdan geçmeni sağlayacak bişi yapmış bile olabilir.hocaların anılarını değiştirmek gibi... dost acı söyler alınmaca gücenmece yok.

Aylin Balboa 17 Ekim, 2011 04:05  

Ya ben o sınavdan yüz (sayıyla 100) aldım ama hala gidip ehliyetimi almadım ya la. Harbici iyi dedin onu he, ben gidip ehliyetimi alayım bence de, hıhımm, akla yatkın.

Bi de arabayı çarpsaydın mesela o kadın Penelope'un yandan yemişi mi olacaktı sfdtfsfsgfsgs. Ay sinirlerim çok bozuğkk :((

Godsyndrome 17 Ekim, 2011 12:59  

android:neğader şomağızlı çıktın geçmişim sınavı yaw :/

enteldantel:ehuhe olaylara bakış açına bayılıyorum :)

Adsız 17 Ekim, 2011 18:54  

Biz bisiklet diyoruz, doğa diyoruz sen debriyaj diyosun fren diyosun, biz kime diyoruz… ama olurda araba alırsan, yada olurda ehliyet alırsan  benim önerim arabanın arabanın arka canımda kocaman “ŞİMDİ BAKARSIN ÖYLE..!”

murdum-erigi 18 Ekim, 2011 09:34  

Her bakımdan darısı başıma diyorum, hem ehliyetim olsun hem de sınavda arka koltukta çakma Javier Bardem otursun :D

Godsyndrome 18 Ekim, 2011 20:43  

balistes:bende senin araban için öneride bulunuyorum "boşver sistine şapeli, para bende" ;P

mürdüm eriği:oturur canım çirkinden çok ne var dünyada :D

Android 18 Ekim, 2011 22:12  

birşeyi biliyoz da söylüyoz arkadaşım.

ferdagokturkince 30 Ekim, 2011 09:14  

hayırlı olsunnnn trafik canazoruu ;)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP