20111009

Falan Filan

Sen hiç aşık oldun mu Kemalettin?
Ben oldum.
Mütemadiyen de iş olsun diye oldum.
Doktor,mühendis neyim olamadım ben Kemalettin,
arada sırada aşık oldum.
Güzel bişey değil Kemalettin,
öyle kırlarda koşanlara ehi aşık oldum falan diyenlere kanma,
Aşığım diyosun mesela,
benim neyimi sevdin diyo kız -ki ille kendini övdürücek
ama benim açımdan yani ille kendine sövdürücek,
ebenin çeyizini sevdim,neyini sevecem la sevdim işte,
karıştırma ötesini berisini,
diyemiyosun.
hayvanlık bende Kemalettin,
niye seviyosun!

bazen diyorum,
o bi zamanlar sevdiğim kıza diyorum,
şaşırma kemalettin,
her geçen yıl biraz daha şizofrene bağlıyorum.
bu nasıl ekmek la diyorum,
bak sen bölmemişsin ben utanmadan yiyorum.
heyhat
kime diyorum?
yaşlandım Kemalettin,
rakının suyunu çok katar oldum,
ne zaman şişeyi bardağın koynuna soksa garson,
ben hemen kafi diyorum.

bi de vazo olayı var kemalettin,
-ki kırılanı eskisi gibi olmuyormuş,
ben kırdım sanki bu a.koduğumun vazosunu,
kırılmış madem gel yapıştıralım diyorum,
hep aynı laf eskisi gibi olmaz ama,
gel de yapıştırma kemalettin,
ağzına yüzüne yapıştırma.

bi de çok sinirliymişim kemalettin,
hayır gevşek mi olalım bu saatten sonra,
-ki
ben doğduğumdan beri sinirliyimdir kemalettin,
sanki evvelden laçka zibidiydim de,
lan işte gel de sinirlenme.
ama diyemiyosun,
aşıkken diyemiyosun kemalettin,
sonra aşk bitiyor,
okulu bitsin de diyeceğin çocuk da yok ortada,
bardağa rakıyı boca ediyosun.
orhan söylüyo kemalettin,
sen durmadan dinliyosun,

Sonra?
sonrası başağrısı pişmanlık falan...

5 kişi karşıladı;:

bi dost 09 Ekim, 2011 20:42  

aşk zaten iş olsun diye olunur. başka ne işe yaramış da?

Android 10 Ekim, 2011 00:03  

ajan hepsi iyi güzel de. pişmanlık olmamış orda.

Ateş Böceği 10 Ekim, 2011 08:59  

O vakit gel biz seninle rakı şişesinde balık olalım Kemalettin..

ophelia 11 Ekim, 2011 20:45  

"ehi aşık oldum" denilen zamanlar iyiydi yine.
bi zamanlar kelebektik şimdi böcek olduk!
müzeyyen fikrimin ince gülü demekte hala, aslında aşk hangisi bilmiyorum ki bu çok saçma bi karmaşa.

MeRiÇ 13 Ekim, 2011 01:12  

aşkı nereden bilir ki Kemalettin..

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP