20111013

Tornavida

Merhaba Kemalettin,
ben Godsy'nin alter egosuyum.
Bu çocuğu ne zaman boş bıraksam avamlığın dibine vuruyor.Ruhu arabesk gerizekalının.
Ben geliyorum evi çekip çeviriyorum önce,buna yeni kitaplar alıyorum.Başkent üniverstesinin manik depresif hatunlarıyla tanıştırıyorum.Böyle takıl git işte diyorum.Tekrar geldiğimde bi bakıyorum bu gerizekalı akşam yedide eşofmanlarını giymiş kanepenin tepesine uzanmış orhan gencebay dinleyerek otuzuncu sigarasını içmekte.İşin yoksa herşeye baştan başla.Bak bu sefer de sen çıktın kemalettin.Yapım gereği herşeye fayda/maliyet açısından baktığım için zaman gibi bir maliyete sahipken herhangi bir faydan olduğunu sanmıyorum Kemalettin.Ayrıca ismin de sıkıcı derecede uzun.Hadi sen evine dön,hem "aylen" merak eder annem.Ben de godsy puştunun ruhunu tornaya sokayım biraz.Kaave arkadaşlığınızı ben yokken sürdürürsünüz.

3 kişi karşıladı;:

dersaadet 13 Ekim, 2011 19:30  

sen kahveye mi takılmaya başladın? çok değiştin godsy çok. ortalığı boş bırakmamak lazım:)

Android 15 Ekim, 2011 01:14  

biliyorum çok aşağılık bir insanım ama sen böyle bi adam olmasaydın seni daha az severdim sanırım godsy. belki hiç sallamazdım bile.bilmiyorum.ama iyisin lan böyle.

Godsyndrome 16 Ekim, 2011 21:16  

dersaadet:opera vardı da biz mi gitmedik.

android:sen beni her halimle seversin

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP