20111015

Karakolda bişey var

Merhaba Kemalettin,
kaçtım geldim.
Ah bu kişilik bölünmeleri, ah bu napıcağını bilememeler, uykudan ağlayarak uyanışlar, salonda kendi kendine atılan tiradlar ve de işte hep bi abartışlar...
dün yine karakola düştüm ya Kemalettin,
İhtiyarca bi adam
derken adam değil aslında
bilmem nasıl anlatsam acaba
dünyanın tüm orospuları bir araya gelmiş de bunu doğurmuş gibi,
özel seri, yeni kasa...
vay efendim saatimi çıkarmışım sonra da ceketimi çıkarmışım işyerinin kapısını da kitlemişim çıkmasın diye bunu dövmeye kalkmışım.
insan şunun için türk polisini meşgul eder mi la?
ben zaten karşıma çıkan on insandan dokuzunu dövmek istiyorum aslında.
bu kendini önemli hissetmeler nedir acaba?
neyse konu o değil de kemalettin.
ben aşktan malulen emekli oldum galiba,
planlamıştım aslında önce güzel bi istifa,
askerliği de saydırdım mı emekli olurdum aslında
ama malulen daha havalı be Kemalettin,
hele de nelere mal olduğunu bilirsen...
tek düzen hesap planı gibi kemalettin,
tek bi düzen var
ve hep sen oluyorsun en çok üzülen.
yollara alacak yazıyorsun,

borcu kimden tahsil edicen?
sonuç belli işte,
ille iflas edicen.
Canım çok yazmak istiyor ama bir yandan da hiçbişey yazmak istemiyor Kemalettin.
Azıcık matematik bilsem x ilan y ilan süsleyip godsyan paradoksu diye formülize ederdim sana ama ben hiç bi işin formulünü bilmiyorum kemalettin.
Sağlıcakla kal.

4 kişi karşıladı;:

Android 15 Ekim, 2011 22:27  

çok gururlandım yazıyı övemicem godsycim. o-ho-ho-ho-hoo ne kadarda ilham veren bir dostluğum varmış da bilememişim demek istiyorum yüksek müsadenle, alçak da olabilir önemli değil şuan biliyor musun.asfkljadsg

Godsyndrome 16 Ekim, 2011 21:15  

android:övme zaten şiddetle sev falan

murdum-erigi 18 Ekim, 2011 09:31  

Saatini çıkardığını anlattığı kısmı okuyunca nedense ben adama inandım. Yani öyle bir durumda saati korumayı düşünürmüşsün gibi geldi :)

Godsyndrome 18 Ekim, 2011 20:44  

Mürdüm:öyle deme ama öğronun yüro olduğu zamanlar ben kaç yüz avro verdim o saate, çıkarmazsam olmaz.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP