20111003

Çınar

Sen hiç dayak yedin mi Kemalettin,
ben yedim,
zamanında...
beni bir dövdüler bir dövdüler,
böyle bi dövmek olabilemez yani,
bildiğin böyle kalaslarla falan dövdüler.
ibneler...
yoruldular bi süre sonra,
dövmek de zor iş Kemalettin,
az bi dinlenip sonra tekrar dövdüler,
öldü diye bırakmadılar beni Kemalettin,
ölmüyor lan bu diye bıraktılar.
benim canım hiç acımadı.
valla,
bi üç-dört gün falan acı hissetmedim,
ondan sonra en küçük yapı taşlarıma kadar sızladı ama.
gel zaman git zaman,
yıllar geçti tabi.
sonra işte dün.
lan dedim keşke beni bi kere daha öyle dövselerdi.
herkesin keşke'si farklı oluyor Kemalettin.
Allah şaşırtmasın derlerken bunu mu kastediyorlardı,
inan bilmiyorum ama,
ben artık şaşıramam Kemalettin,
ben dün şaşırmanın lüks olduğunu öğrendim.
Kaderin sana böyle şeyler öğretmesin Kemalettin.

Sonra...
Lanet olsun tüm sonralara.

4 kişi karşıladı;:

Android 03 Ekim, 2011 21:11  

şap öpeyim mi
içimede çekeyim mi
bal akıyor hir yerinden
oh oh diyeyim mi



ajan adamımsın. kemalettinle ilişkini çok seviyorum. siz hep böyle konuşun onla.

şahika 03 Ekim, 2011 21:13  

Ee, hani? Sonrası 'iyilik güzellik' değil miydi müdür? :)

MeRiÇ 05 Ekim, 2011 01:03  

ne güzelde konuşuyorsun sen Kemalettin'le öyle :)

Godsyndrome 05 Ekim, 2011 22:39  

android:al senin olsun kemalettin.

şahika:her sonra da güzel değil ki.

meriç:belki de sensin o kemalettin.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP