20110923

Godsy giymiş beyaz fistan Cum'a namazından gelir

Geçen Cumadayız
cuma derken namaz baabında yani
geçen cuma oluyor bu anlattığım bu arada
gün olarak yani.
Adamın birinin telefonu çaldı o arada,çaldı derken adam telefonuna kuruçeşme arenayı doldurmuş sanki öyle bi çaldı telefonu.
Ben de semiallahü limen hamideh dedim.Yüksek sesle söyledim ama adamı kınamak baabında, zaten beni kaale alıcak bir hamide de olmadığından rahat bir ortamdı.
Namazını bitiren adamlardan biri de kardeşim gemi mi kaldırıyosun uçak mı uçuruyosun sanki sessize alsana telefonunu ya dedi.
O arada düşündüm ben de; demek ki bu adam için önemli olmak gemi kaldırmakla oluyormuş dedim.O sırada bi yandan da tebbeti okuyorum.Hem tebbeti okurken hem de psikososyolojik tahlil yapabilen insan da nadirdir yani.
Sonra dedim ki ya tabi bu adam için gemi kaldırmak önemlidir.Bardan hatun kaldıramayacak bi adam sonuçta hatta bara bile almazlar bunu dedim.Sonra da bardan kimse hatun kaldıramaz ki hatunun kalkacağı gelmişse anca o zaman diye espri falan yaptım ben böyle. Bi yandan da işaret parmağım havaya kalktı farkettim ki ben rakım olarak alçalmışım da oturmuşum etteyyatüyü okuyorum ki böyle şuursuzca namaz kılınmaz yani sırf bu dört rekattan 40 yıl cehennem cezası almam olasıdır o derece.
Ama öte yandan benim de gemi kaldırıcak bi halim yoktu lan.Gemi kaldıramayan bi sürü garip Allah günah yazmasın diye oraya gelmiş namaz kılıyorduk, gerçi ben müdür cumaya gitmeyenlere sövdüğü için orada bulunmak durumundaki adamdım ama gemi kalkmıyordu işte, şerefsizin gemisi...

Sonra bana bi hüzün çöktü lan dedim ne gemilerim var,ne uçaklarım, ne bi dört tekerli aracım hatta pisikletim bile ankarada yani ben de buralarda ne dolaşıyorum allasen dedim.O sırada işte dua zamanı gelmişti.Şöyle bi baktım etrafıma sağdaki amcadan kredi kartı borcundan kurtulma talebi gelir soldaki genç üniverste ister diye böyle gereksizezber tahminler yaptım.
Ellerim de açık semaya doğru lan dedim hazır gelmişiz ne istesem acaba düşün düşün bi halt bulamadım.Anladım ki acı patlıcan olmuşum ben canının sağlığı hafız dedim çıktım.
Sigara yaktım sonra aslında ben yürürken sigara içmeyi sevmem ellerimi de cebime aldım.Böyle yukarıdan baktım kendime filmlerdeki gibi önce sokaktaki halimi,sonra mahalle,ilçe,il... vs. tanrının baktığı gibi baktım.Aklıma gelen her cümle de hüzünlü olduğu için kendime çaktırmadım.
Sonra işte,
sonrası iyilik güzellik...

10 kişi karşıladı;:

Hamide 23 Eylül, 2011 13:39  

Bir Hamide olarak çok beğendim Müdür.:)

dwarfwaves 23 Eylül, 2011 14:53  

çok güldüm.. =))

bi dost 23 Eylül, 2011 15:00  

semiallahu limen hamideh'i de düzgün okuyan güruhtanmışsın ha. bence namazda da bunları düşünmemişsindir, sende zaten şakirt tipi var.

:P

dersaadet 23 Eylül, 2011 17:34  

Manyaksın:)) Ama sen olmuşsun olmuş:))) Hayırlı Cuma'lar:)

duygu 23 Eylül, 2011 18:43  

çok özledim seni hergün yaz:)

OlurÖyle 23 Eylül, 2011 22:56  

tanrının baktığı yerden bakmışsın, hissederek.

MeRiÇ 24 Eylül, 2011 00:55  

hafız naptın sen, yürürken sigaramı içilir =)

Android 24 Eylül, 2011 05:10  

allah kabul etsin ajan.

Cavill 25 Eylül, 2011 21:22  

keşke bir kitap yazsanda okusak ;)

eon 12 Nisan, 2013 01:27  

psiklet olaymış iyiymiş :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP