20110904

Yapmakla bitmiyor ki bunun maması var bezi var

Merhaba pis fakir,
Öncelikle hitap konusunda bi sıkıntı yaşamanı istemem zira rahmi koçu görsem ona da naber lan pis fakir diyecek kıvamdayım.Sebebine gelecek olursak geçende bir gofrete 8 lira verdim, gofret dediğim bildiğin gofret yani 50 kuruşa satılan preçikolata dönemine ait yiyecek.Makro düzeyde düşünecek olursak 10 milyarlık arabaya 400 milyar vermek gibi bişey yani.Elbet de bunu ders alın diye yazıyorum.Bakın işte bir gofret hepimizin hayatını değiştirdi.Bundan sonra hiçbirşey eskisi gibi olamayacak siz ebediyen pis fakir bense sapsalak olarak kalıcaz böyle.
Gofret kısmını geçip önemli konuya gelelim.

Çocuk:Sanırım çocuk yaptım.Ve neden yaptığıma dair verebileceğim en sade yanıt.Yapması çok kolay sanırım ondan yaptım.Yine de emin olmadığımdan çocuk nasıl yapılır diye internete baktım blogun birinde bilmem kaç adımda çocuk nasıl yapılır diye konuya rastladım ama o kadar uzatmaya gerek yok bence.Sizin için özetliyorum.Önce bir kız buluyorsunuz ama öyle her kız olmaz sizinle sevişicek bir kız buluyorsunuz sonra şuursuzlaşacak kadar çok içiyorsunuz evet çocuğunuz hazır,güle güle kullanın.İşte hepsi bu kadar.
Yaşımız geldi geçiyor hafız.Aslında iyibişey yapmış bile olabilirim.Ben istemez miyim bloguma bebeeemin ağlayan fotosunu koyup ay bi türlü gazını çıkartamadık yeaa diye sızlanmayı.Ben istemez miyim yedi iklimde bebeeğim için uygun bir sütanne aramayı falan.Ha tabi tüm bunlar gerçekten yaşandı mı yoksa amcamın erotik rüyalar için kullandığı tabirle buzdolabından soğuk su mu içtim...Orasından emin değilim işte.Neyse gerizekalı olduğu için amcamdan daha fazla bahsetmek istemiyorum.

Ayrıca buradan ziyagökalp caddesinde durmadan usanmadan bitmeden bıkmadan kaval çalan adama allah belanı versin demeyi bir borç bilirim.
Sağlıklı olsun da şey yani sağlıcakla...

4 kişi karşıladı;:

hjhlp 04 Eylül, 2011 20:07  

gofret 8 lira...

çocuk paha biçilmezz...

ben bu yazıdan bunu anlıyorum

dersaadet 05 Eylül, 2011 09:31  

Üstüne soğuk bir su iç. Hah şöyleeee. Afiyet olsun:)

Godsyndrome 05 Eylül, 2011 18:54  

muhaber:çok güzel özetlemişsin hafız.

derso: neyin üstüne çocuğun üstüne su içilir mi be :P

UYKUSUZ// UYURGEZER 05 Eylül, 2011 20:27  

Döndüğümde şu kaval çalan adama uğrayayım bari.
U(YKSZ)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP