20110826

Basbayram

Uzunca bir seneden sonra nihayet tatil ve nihayet minimum insanlı ve güzel geçmesi muhtemel bir tatil.
Saatsiz,telefonsuz ve internetsiz olacağımdan mütevellit,
bayram yapabilenlerin gerek Zafer gerekse Ramazan bayramlarını kutlayarak esenlikler diliyorum.

İmza:Godsy Neşesikeder

4 kişi karşıladı;:

Ateş Böceği 26 Ağustos, 2011 13:51  

saatsiz olmayı anladım ,internetsiz olmayı da anladım, da neden telefonsuz o kısmı anladım bak şimdi beni aydınlatırmısın :)

UYKUSUZ// UYURGEZER 26 Ağustos, 2011 14:48  

ben o soyadı yerine yazdıın şeyi çok fena heceledim :S iyi bayramlar/tatiller GodSy nsskdr :P
UYRGZR-.-

hjhlp 30 Ağustos, 2011 19:06  

iyi bayramlar, iyi tatiller.. ben de uykusuz gibi soyadına takıldım... altını şer... ile devam eden inci sözlük mottosu aklıma geldi.. çok şer niyetliyim herhalde :(( içim ifsad olmuş

Godsyndrome 04 Eylül, 2011 19:54  

uyurgezer:işte yanlış hece insanı felakete götürür hacı.

muhaber:saol müdür sana da iyi bayramlar.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP