20110905

CİF

Ben bugün yükseldim.Yok öyle meditasyon sırasında değil,işyerinde.Daha doğrusu beni o şekilde kandırmaktalar.Müdürümüzünmuavinin tayini çıkınca artık onun yerine de ben bakıcam.
Bu da ne demek oluyor:
daha az yazı,
daha çok küfür,
daha erken uyku saatleri,
uyanıklığı da sikiyim ne oluyorsa uyumayınca,
yat da gözlerin dinlensin be gözüm.
bahçeyi kazdım müdürmuavinivekiligibimsi bişey olduğumun haberini alınca
son bir umut,
hani belki petrol bulurum diye.
bulamadım.

patates aldım akşam. 2135 gr. 4 tl. soydum patatesi sonra ama henüz güzel konuşarak soymayı başaramıyorum.Bıçakla soydum.
yarın da bulgur pilavı yapıcam
ve çok hıyarım,
olduğundan cacıka bile bağlayabilirim olayı.
sonra sen geldin aklıma,sen derken ikinci tekil şahıs olarak değil de ilmimi irfanımı sikmiş olan tüm kadınlar olaraktan sen, bensiz daha mutlu olan insanlar familyasının genel adı olarak "sen" yani.
akşam saat yedi gibi falan süngerime limonlu cif sıkıyorum o aralar, ıslıkla ah bu gönül şarkılarını söylüyorum.
ben hala sanıyorum ki sadece soğan doğrarken ağlıyor insanlar.
yoo...
limonlu cif sıkarken de oluyor böyle şeyler -ki inşallah ciftendir yani sen'ler yüzünden ağlıyorsam ve yani allah beni kahretmiş oluyor demektir bu, o bile tanrının nefsi müdafaası sayılır bence.

bu aralar çok güldüğümden olsa gerek yemişim cifini diyerek internetin başına geçiyorum. Facebookta bir video dolanıyor.Sevgili 16 yaşındaki halim diye, olmayan kamerayı kendime çeviriyorum ben.
sevgili 16 yaşındaki halim sen şimdi aşıksın ya,senin ben beynini sikeyim.Sen şimdi hep ona aşık kalacağını sanıyorsun ya maalesef haklısın aq,hep ona aşık kalacaksın.Ama sadece o kadar, öylece kalacaksın işte.Bir akşam, mutfakta... Mutfak dediğim yer o kıza 500 km uzakta,
elinde skoç brayt öylece kalacaksın... Ben şimdi bunları sana söylüyorum ya kalmazsam aq diye bir cevap vereceğini de biliyorum
değer diyeceksin.Ben sana onikiyıl sonrasından bir tüyo vereyim.
değmez ulan değmez.

diyorum
ohoooo kime diyorum.ben hiçbi yaştaki halime akıl vermek istemiyorum.
sonra işte,
sonrası iyilik güzellik herşeyi de söylemek istemiyorum.
ben yine her akşam olduğu gibi,
-nasıl başardığını bilemesem de-
beni hiç tanımamış gibi bakan o güzel gözlerinden öpüyorum.


godsy neşesikeder.

5 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 06 Eylül, 2011 09:23  

benim de ıspanak yıkarken gözlerim yanıyordu..ne ara geçti hatırlamıyorum şimdi
U(YKSZ)

dersaadet 06 Eylül, 2011 09:57  

Sen aşıksın. Bir de yakında müdür olacaksın...

UYKUSUZ// UYURGEZER 06 Eylül, 2011 19:06  

benim şimdi gözlerim yanmaya başladı.. UYRGZR-.-

Adsız 06 Eylül, 2011 21:57  

Özellikle limonlusu çok etkili oluyor onların. Almamak lazım... bırak kirli kalsın duvarlar…

p.s: çaktırmadan çaktırmadan da en genel müdür olma yolunda ilerliyosun.

Godsyndrome 07 Eylül, 2011 21:26  

uykusuz:geçmemiştir belki.

dersaadet:öngörüne hayranlardayım.

uyurgezer:derin nefes al hafız :)

balistes:aferin cifle duvar sil sen bu kafayla evde kalman garanti.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP