20110911

Uvv Beybi

1972 Model Mercedes 350SLC
çok yakında benimsin bebek!

Zaten superman olacağımı sanırkene mutemet olmuşum,
zaten evimin kadını bebelerimin annesi olacağını sandığım sevdiceğim: elden ele dolaşan güle dönmüş,ateşe benzerdi küle dönmüş,
Zaten Ankarada yaşarken bile seçim ve sayımlarla sokağa çıkma yasaklarının konulduğu günlerde Atatürk bulvarında konyalı gibin yolun ortasında yürüyüp bak işte Ankara benim kimse yok ki nihoho diye şizofren tiradlar atarkene şimdi ankaramdan uzağa düşmüşüm.
Madem tek yol devrim değil de kapitalist bir evrim binerim nostaljik düldülüme, takarım ipek kravatımı, kraliçe victoria kol düğmelerimi,çalarım Ali Seven'den yaşamam artık şarkısını, alırım bi paket gitanes,çıkarım yola,
Zaten gidecek bi yer de yok,
bir meçhulde buluşuruz okuyucu.

6 kişi karşıladı;:

hjhlp 11 Eylül, 2011 11:39  

Araba nefis.. ama ilk günkü letafetini korur mu... bu arabaya kaç kişi binmiştir şu ana kadar...
üstad zeki müren'in şarkısı da tam bu arabalık:

"daha evlenmeden dula dönmüşsün"

gene de araba süper. olsun. olsa da binsek, arabaya yani..

Godsyndrome 11 Eylül, 2011 11:42  

İlk günkü letafetinin üstüne yaşanmışlıkları da koymuş bir araba müdür,evet
araba güzel ;)

UYKUSUZ// UYURGEZER 11 Eylül, 2011 12:58  

Nefis! Kararlar da araba da.
U(YKSZ)

Godsyndrome 11 Eylül, 2011 21:26  

uykusuz:eyvallah müdür.

murdum-erigi 11 Eylül, 2011 21:27  

Benim 22 ekim sınav işi yalan oldu ama tam gaz gidiyorsun gibi (deyimleri gerçek anlamında kullanma fırsatlarını seviyorum evet :D)

Araba için de başlık tam süper olmuş: uvv beybi

Bi tane satılık 97 model civciv sarısı corsa görmüştüm bi yerde, benim olsun çok istedim ama melül melül bakarken arka camındaki numarayı almayı unuttum :( Benim düldülüm kimbilir nerde beni bekliyor :((

Ha bi de, hangi türk evladının kalbinde yatmaz ki, arabasına düldül demek :D

Godsyndrome 11 Eylül, 2011 21:30  

mürdüm:sarı corsadan bol ne var müdür istediğin o olsun,sınavı geçmişim ben nasıl oluyorsa artık trafikte olacağım ve de vatan sağolsun.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP