20110804

Sadece yaz

Derslerimize katılmazsanız yükseklisansı nasıl yapıcaksınız dedi karşımdaki ses ki bölüm başkanı mıymış neymiş,olum ben lisansı da herhangi bir derse katılmadan yaptım ben sadece sınavlarda bulunmasını seviyorum diyemedim tabi,kalsın o zaman dedim.Zaten geçende ösymdeki görevli tamam sizi anlıyorum ama elinizde belge yok o yüzden kpss başvurunuz geçerli sayılmıyor dediğinde de girmem o zaman demiştim. Çok güzel bişey lan bu,kalsın o zaman demek. Ayağı olmayan halil cibran olsun geyiğine takılmak istemiyorum ama nasıl bir ayarlama yaptıysan mevla hayatıma ne eklesen hiçbişey artmıyor keza ne çıkarsan eksilen bişey yok.
Askerden geldikten sonra Ankaramın salaş bir barında biramı yudumlarkene, hep entel hem lümpen hem "jakoben" hep işsiz arkadaşım napcaksın diye sormuştu.Amaaan bana ne la diye cevap vermiştim sanki başka birinden bahsediyormuş gibi.Artık geride kalan gençliğimin bana öğrettiği nadir şeylerden biri de şu ki,bişeyi çok istersen...
bıkarsın,olsa da hoş olmasa da hoş kıvamına gelir.Ve sanırım ben de yaşamayı çok istiyordum ve bazı sebep sonuç dallamalık durumlarından dolayı kendi hayat anlayışım içerisinde yaşama imkanım kalmadığından bende de bu bıkmışlık durumu ortaya çıktı ki bu dediğim yıllar önceydi artık baki kaldı diyebiliriz.
Başta bu durumu kabullenemesem de şöyle bir gerçek var ki bu çok rahatlatıcı bir şey. Rotası olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez.. breh breh o gemi batmış la rotasına bir rüzgarına iki diye saymayıp napsın.
İnsan hayatın tadını böyle alıyormuş olursa olur olmazsa olmaz.Mesela bugun bizim müdürün müdürü geldi herkes de bi kaçmaca saklanmaca gittim herifin yanına oturdum.İnsana bi deli cesareti getiriyor bu umut dolu umutsuzluk.Keza biraz önce bir köy kahvesindeydim masaları atmışlar çayıra çimene,elektrikçi çırağı stayla bi ışıklandırma ağacın dalları arasında gecenin onbiri olmuş herif çay sigara geyik çeviriyor.Keyfe bak aq.
yirmilibişey yaşındayım,hiçbişeyim yok ve yaklaşık on aydır düşünmeme rağmen istediğim hiçbişey de yok.Balkona çıkıp bomboş çarşıya zeki mürenden nihavend makamında bir eser icraa etmek güzel.yeter.

5 kişi karşıladı;:

Android 05 Ağustos, 2011 21:37  

aslında bunların hepsinin nedeni o nihavend makamı godsy sana soldan soldan üflüyor haberin yok ehere

murdum-erigi 06 Ağustos, 2011 00:32  

Aha anılarım depreşti... Senelerden teeey 2009, Almanya'da yükseğe kabul almıştım, sevinçliydim mutluydum gururluydum. Ammaaa, vize alırken pürüz çıkmıştı, pasaportum 2 ay kadar konsoloslukta bekledikten sonra aramışlardı beni. Şu şu şu evrağı ne zaman gönderiyorsunuz diye, ben de "hee öyle mi kalsın o zaman, ben pasaportumu reca ediyim" demiştim.

Yani böyle yapınca sanki aşırtma gol gibi oluyor ama kendi kalemize galiba. Neyse, o kısım ufak bir detay zaten :D

cem 06 Ağustos, 2011 15:12  

müdürün de müdürünün yanına oturacak kadar yani... acil şifalar diliyorum...:)

OlurÖyle 07 Ağustos, 2011 17:01  

hayatıma ne eklesen hiçbişey artmıyor keza ne çıkarsan eksilen bişey yok. bu nedir o zaman? e sen tam olmuşsun zaten.

Godsyndrome 07 Ağustos, 2011 18:36  

Android:ben eski kafalıyım müdür senin gibi rock dinleyemem ki ehere güzel ayrıca:

mürdümeriği:sen yine alamanyalarda okumak istemişsin müdür prosedürün uzaması anlaşılır bi durum ama ben tamamen mesleki amaçlı ve üniversteden çok lise misyonu taşıyan bi yerden olumsuz cevap alınca celallendim işte:

acıdan geçip güzelleşen:amin amin aynen :D

karakutu:hamdım,piştim,yandım :P

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP