20110731

İltifat Sahafçısı diye başlık atsam bakmazsınız beleş kitap diyeyim

Facebookta bahsettim ancak pek ilgilenen olmadı bir de buradan sesleneyim.Üniverstelerin i.i.b.f veyahut hukuk bölümünde okuyan ya da okudum bitti mezun oldum ya lan ben diye çemkiren, tercihen Ankarada ikamet edip ve Kpss'de A grubu kadroların meraklısı olan gençlerimiz varsa kendilerine biraz kitap armağan edebilirim.Belki ilerde vali neyim olurlar da bana yaşlılık maaşı bağlarlar diye düşündüğümden şeydiyorum yoksa banane gidin kendiniz alın kitabınızı.
Meyil adresimiz yukarıda yazıyor zaten burda da ilim irfan peşinde koşmak isteyen birini bulmazsam kitapları olgunlarda satıp o parayı karıya kıza yediririm.Lütfen insanı günaha sokmayın, alın şunları.

3 kişi karşıladı;:

bi dost 31 Temmuz, 2011 12:56  

kitapları kargoyla gönder ama, kimseyle görüşme sakın taam mı? afferim.

guguk kuşu 01 Ağustos, 2011 12:05  

HALA AYNISIN:d

Godsyndrome 01 Ağustos, 2011 21:05  

bidost:başüstüne.

guguk kuşu:hala aynı yerden bakıyorsun.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP