20110807

Hatalar güzeldir



Bak böyle adamların/karakterlerin hastasıyım jeremy,
ben nedense hep saçları ağırmış bi başına rakı içen ama üzülmeyen yılgınca tebessüm eden adamları örnek alıyorum.İstemeden oluyor.Hanımhanımcık eşi ve kucağında bebeğiyle bi adam görünce hep sahte geliyor bana.Gerçek olamayacak bişeydir hani gerçektir ama kısa bir süre içindir gibisine...
Hata yapmak güzeldir jeremy, ben hata yapmış adamları örnek alıyorum. Evdeki dört dörtlük karısını bırakıp bi orospunun peşinde kendini bitirdi diye mahallede özet geçilen hikayelerdeki adamları, mantık evliliğinin mantığını öpenleri,alayına gidenleri,ne olursan olsun inadına seven adamları önemsiyorum.O mis gibi gençliği, "heder" etmiş, artık işin kederlenme safhasını geçmiş her akşam biraz peynir bi ufağı 'nasip' bilmiş adamları.
Hani hayat/kader/yaşam herneyse işte ete kemiğe bürünüp karşısına gelse ağız burun dalmak yerine "bu kadar yavşaklığın alemi de yoktu be Kemalettin" diyerek gülümseyecekleri...
Ben kazanan adamlara üzülüyorum, 'kazanç' ne göremediğimden belki,
kazanacak kadar gözüm karaydı diyenlere
kaybedecek kadar değil miydi diye soramadığımdan belki.
Hata yapmak güzel jeremy, bi noktadan sonra koleksiyon yapmaya bile meylediyor insan. Bi kere dönülmez hata yapmışsan bekleme yapma, hızla devam et jeremy.

2 kişi karşıladı;:

murdum-erigi 11 Ağustos, 2011 01:00  

Hem çok katıldım(gülmekten değil, lormal ve ciddi biçimde) hem de çok tebrik koydum yazından ötürü.

mgntwmn 11 Ağustos, 2011 12:12  

yalnız değilsin.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP