20110824

Bugün İşyerinde

İşyeri telefonu çalar
Zırrrrr (hep de böyle çalar)

Godsy:Alooo
Meçhul İnsan.Aloo napıyosunuz.
Godsy:Sen kimsin?
Meçhul insandan cevap:Benim...

Godsy bi yandan düşünür:
Gören de amcamınoğlu cep telefonumu aradı sanar, benim ne lan!


Godsy
:Sen kimsin amca?
Meçhul İnsan:Benim ben, Yaşar.

Godsy bi yandan düşünür:
Tabii ya Yaşar, Yaşar benim ilkim zaten nasıl tanımam...Hey allahım ya! Bi kere de modifiye bi mal çıksın karşıma.

Godsy:Hangi yaşar amca?
Sır perdesi aralanmış Yaşar: Nasıl hangi yaşar?
Godsy:Bi saniye...abi biriniz alın şu telefonu ya!

2 kişi karşıladı;:

bi dost 24 Ağustos, 2011 22:55  

sabrını kuvvetlendiriyo o iş, şükret diycem de sen zaten sabırlıydın. et ama yine de.

Godsyndrome 26 Ağustos, 2011 12:56  

dayaklıksın yeminle.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP