20110824

borges

zaman beni sürükleyen bir nehir;
ama nehir benim
beni parçalayan bir kaplan;
ama kaplan benim
beni tüketen bir ateş;
ama ateş benim
evren ne yazıkki gerçek
ben ne yazıkki borges'im


ben ne yazarsam yazayım,ben ne yazacak olursam olayım edebiyatla uzaktan yakından ilgisi olamayacak ya hani, hep böyle adamların yüzünden.
hani böyle kitapçıda oyalanırken bikaç satır okursunuz da narkozsuz açık kalp ameliyatına girmiş gibi hissettirir ya sizi,bi de böyle Attila İlhan şiiri var,bi de böyle Kazancakis paragrafı... liste uzayıp gider.
2 katlı bir evim olsa akşamüstü bahçeyi sularken ağaçtaki hopörlörden zeki müren aşiyan yollarını söyleyip dursa.Emele ılık süt içirmeyi siktiret oğlum gel ben sana biraz pessoa'dan bahsedeyim çardakta diye diyaloglarım olsa...
Hayat güzel olabilirdi lan gerçekten, yani hayatın güzel olması hayatın içinde bir ihtimal için bile olsa gerçekten var, fantastik derecede umut verici bişey bu.

7 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 24 Ağustos, 2011 14:41  

e bu, biraz eğip büksen nefis bi şiir olacak lan, nefis bi şiir.. ahengiyle dans ediyo ruh şu an.
U(YKSZ)

UYKUSUZ// UYURGEZER 24 Ağustos, 2011 17:09  

İZNİNLE GODSY:))

ben ne yazarsam yazayım
ne yazacak olursam olayım
ilgisi olmayacak ya hani
edebiyatla uzaktan yakından,
böyle adamların yüzünden..
Bir Attila İlhan şiiri,
bir Kazancakis paragrafı...
okunduğunda,
narkozsuz açık kalp ameliyatına
girmiş gibi.
iki katlı bir evim olsa..
sularken akşamüstü bahçeyi,
ağaçtaki hoparlörden
Zeki Müren, "aşiyan yolları"nı
söyleyip dursa..
"siktir et oğlum, Emel'e ılık süt içirmeyi,
sana biraz Pessoa'dan
bahsedeyim çardakta"
diye diyaloglarım olsa..

Hayat güzel olabilirdi lan,
hayatın içinde bir ihtimal bile olsa,
hayatın güzel olması..
fantastik derecede
yol açıyor umuda.
U(YKSZ)

UYKUSUZ// UYURGEZER 24 Ağustos, 2011 17:12  

4. dize "uzaktan yakından edebiyatla"
olacak idi, yanlış yazmışım:))

Godsyndrome 24 Ağustos, 2011 21:04  

daha çok senin sanatçı kişiğin ortaya çıkmış müdür kelimeler benden şiirler senden oya&boranın şair olanı olalım :D

UYKUSUZ// UYURGEZER 25 Ağustos, 2011 09:01  

way beee :)) UYRGZR-.-

Hamide 25 Ağustos, 2011 19:11  

Merhaba
Şiir görünce fikrimi söylemek istedim. Şiir diye imge yığınına demem ben yaşanmışlık ister hissedilmişlik ister. Gerek yok edebiyatla ilginiz olmasına böylede gayet güzel.
Teşekkür ederim.

Godsyndrome 25 Ağustos, 2011 23:11  

uyurgezer:diğ mii diğ mi :D

hamide:teşekkür ederim müdür sağolasın ;)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP