20110625

2506-2011/1

Şahsi bir yazı olacağından okunmasını "salık" vermiyorum aslında. Ben kendim için blog tutan biri olmadım, zira o halde deftere yazardım ama arada sırada insanın kendi kendine not düşmesi gereken şeyler de oluyor.
Bu ara muhasebeyle aşırı içli dışlı olduğumdan, mesleki deformasyon yaşıyor olabilirim ama hayattaki bazı şeyler muhasebe ilmine fena halde benziyor.Şimdi tam da burada bir örnek vermem gerekiyor ama acı acı gülümsemek en iyisi.Bu da beni, birazcık piştiğim konusunda ikna eden elle tutulur verilerden biri olarak kayıtlara geçsin lütfen.Senenin ilk altı ayında olan biteni düşünürken aklım yine aynı kitaba takıldı. Ayn Rand'ın onca kahramanı içerisinde bana her zaman en sempatik gelen g.wynand olmuştu.Harikulade yetenekleri varken bunu olumlu olarak kullanmayan, kimseye de yaranamadım hafız diyerek antikahraman haline gelen wynand benim için hep diğerlerinden daha değerliydi.Her ne kadar günlük hayatta böyle davranışlar içerisine girmesem, bu tarz bi tutumu gönülcağızım kabul etmiyor olsa da: Hakkaten kimsenin sana kendisiyle ilgili bir şeyi "ikinci" kez hatırlatmasına müsaade etmeyeceksin zira ikinci kereler sağlamanın daha sağlamı gibi oluyor -bu da her ne demekse- Dolayısıyla insaniyet köprüsünü yarıladığım kişilerle bile daha ileriye gitmeyip koşar adım geri dönmek, eskiye dair herşeyi acı acı gülümseyerek unutmak... Alınyazımın bana bahşetmiş olduğu mesleği artık cidden öğrenip bana kaderimin oyunu madem bari total futbol oynayalım diyerek erdemli bir çaba yürütmek. Bunalım bocalamasındaki insan davranışının hakkını verelim diye evimdeki herşeyin yerini değiştirmek ve kendimi o kurs senin bu gezi benim diye diye haşat etmek suretiyle hayatımda atraksiyonlara ama adam gibi atraksiyonlara imza atmak yegane dileğim. Tabi bunu yapmadan önce de bi durup düşünmek, düşünürken prozacı fazla kaptırmış it gibi coşmamak ama hac çıkmamış emekli gibi de karalar bağlamamak gerekir diye kendi kendime ayar çekmekteyim. Zira en doğrusu buymuş da haberim yokmuş. Temmuzda Ay'ın bilmem nere girmesiyle burcumun talihi falan da açılacakmış bu da demek oluyor ki herşey çok güzel olacak.Olmasa da vız gelir tırıs gider zaten de bu masum yazı neden bir anda atarlı kentin giderli delikanlısının hipodrom duvarına slogan yazmasına döndü o kısmı hiç anlamadım.Ben kendimi alıp kendime doğru bir tatile çıkarkene sizlere de güzel bir yaz diliyorum.Olağanüstü bir hal olmaz ve herşey norma-ğ-linde giderse ramazanda sekseniki kere tekrar ettiğim "oje orucu bozar mı" başlıklı yazımla karşınızda olurum.Öperim.

3 kişi karşıladı;:

mgntwmn 26 Haziran, 2011 12:06  

muhasebe ile uğraşanların 10 15 yıllık meşguliyetten sonra neden mahkemede tanıklık etme haklarının ortadan kalktığını seni okudukça anlıyorum Godsy. iyi tatiller canım. kib öptüm bye!

Godsyndrome 26 Haziran, 2011 16:23  

mgntwmn:sen beni hep yanlış anlıyorsun bebeeem :)

Kabakulak Kocakulakoğlu 03 Temmuz, 2011 20:16  

bence cok da kişisel bi yazı olmamış milletin daha yazinin bsnda niden algsini elleyip mincklyn hajı

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP