20110706

Nar ağacı narsız olur mu?Şeklinde türkülerimizle yetişmelerine rağmen çocuklarımız niye bir Nash olamıyor.Steve değil,John!

Kedin var mı derdin var arkadaş aslında benim kedim de yok.Sadece bahçede dolanan aptinin birine sponsor olmuş durumdayım demek ki eve alsam hiç bitmeyecek derdi.Buraya "fotrafını" koymaya üşendiğim kedime yemek ayarlamaya da fena halde üşenir oldum.Tavuk döner,su böreği, süt,salam sonra yeniden baştan aynı gıdalar...Kedi de sıkıldı ben de, gel dedim kediye "sana yemek vermeyeyim yemek bulmasını öğreteyim" Konfiçyüssü bir kere daha allah belanı versin diyerek anmış olalım.
Önce kuş avlamasına yardım edeyim dedim ama salak kedi, kuşlardan korktuğu için pek bi gelişme kaydedemedik bu konuda.Hayır madem birebirde iyi değilsin sapan yapalım onu kullan...o da yok.Vazgeçtik mecburen.

Sonra kasabın önünde bekle,ciğere bakarmış gibi bak dedim zira zaten ciğere bakacağı için rol yapmasına gerek kalmayacaktı.Bir yandan da metod oyunculuğunu öğretiyorum ki çaktırmadan belki sihirli annemde falan oynar da üçbeş çorba parası çıkar diye.Ama bunu öğretmesi de zor.Birlikte kasabın önünde beklememiz abes kaçıyor.Kasaba aşık diye laf söz neyim olur mazallah.Ben gidince bu sefer kedi de beklemekten vazgeçiyor.Kasabı çağıralım o bizi beklesin dedik bi ara, sonra o da çok saçma bi fikir geldi bize vazgeçtik.
Neyse dedim en baştan başlayalım.Önce çöp karıştırmasını öğren zira internetten okudum kedilerin bişeyi öğrenebilmesi için önce senin yapman gerekirmiş.Artık ne kadar doğru bilmiyorum. Ama inanır mısınız Çöp karıştırmak da medeni bir cesaret istiyor.Yoldan geçen herkes çöpü karıştıran ve bu sırada kediyle konuşan takım elbiseli bi adama ve sakin sakin napıyo bu mal kıvamında adamı izleyen kediye dik dik bakıyor. İnsana ağzının tadıyla çöp karıştırtmıyorlar la! Bir süre sonra durumdan rahatsız olduğum için öyle bakan birini gördüğümde vasat amerikan dedektifi stayla cüzdanımı çıkartıp bi kaşımı kaldırarak "cinayet masası,beklemeye yapma kardeşim burda... boşalt boşalt" demeye başladım.Bu sefer daha ilgi çekti.Çöp karıştırmaktan da vazgeçtik.

Ayrıca bu durgunzekalının dişleri de vasat.Balkonda mangal yapıyorum söylemesi ayıp.Mangal da söylemesi ayıp diye ilave edilmeden söylenmemesi gereken bi kelime gibi öğretildi bize ama konumuz beşeri hayatta tevhidi tedrisat değil.(Ya bi de tevhidi teçhizat diye bişey olsaydı bi düşün teçhizatın iman sahibi olanı!!! geçiyorum derin mevzuları) Neyse işte mangalı yaptıktan sonra buna balkondan aşırtma şekilde yolluyorum al lan sen de sebeplen diye kemiremiyor ibiş. İlla önüne ufak ufak parçalarla koyucan ben hayatımda kendini bülent ersoyun kedisi sanan sokak kedisi görmemiştim.Niye herşeye dudak büküyorsun puşt yesene işte.Zaten ben kediye uysam büyük kulübe yazılmam konken falan oynamam lazım.Allahtan halkçı yanımdan ödün vermiyorum.

Ha bu yazı nereye gidiyor onu da bilmiyorum ama "duman çok yalnız,oynamaya da bayılıyor ablası,bi müslüman yok mu sahip çıkacak" türü feyssbukumsu bişey olmamalı.Aslında ben size 67.platonik aşkımı anlatıcaktım ama araya yaz tatili girdi.Tatil bitsin kıza da söylüycem zaten, önce çarpıcam tokatı nerden geldiğini anlamadan... Lan zaten platoniksin üstüne bi de yaz tatiline çıkılır mı diye çemkiricem.Bu kız milleti pek bi allahsız oluyo la.
Herşeyi geçtim de harcanıp gittim ya ,ona yanarım.Şu halime bak,imkansız aşklar için yaratılmış mecburi hizmetteki panter emel gibi bişey oldum.Olmaz olsun böyle hayat.

4 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 07 Temmuz, 2011 10:47  

üşenme de bi resmini koy kedinin merak ediyoz şu ünlü kedini :)) UYRGZR-.-

bi dost 07 Temmuz, 2011 13:59  

kedilerle anlaştığın kadar benimle anlaşamıyosun. niye? neyim eksik o uyuzlardan? :/

ne ben olabildim ne de başkası 09 Temmuz, 2011 01:18  

ya saftirik o kedi evden atılmıştır ondan bilmiyodur kanında yoktur vs vs. aristokrat işte. misal benm manyak çikonun yediği önünde yemediği arkasında hala gözü kuşlarda:) sen o kediye iyi bak, eve de al. bak yaz biter kışı çıkaramaz o kedi vijjjjjjdan yaparsın sonra

Godsyndrome 11 Temmuz, 2011 13:14  

uyurgezer:ipucu veriyorum beyaz :D

bidost:nankörsün kedi gibi hıh.

hopçikiyaya:çok tüy döküyo ama heryer tüy her yer.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP