20110523

Beş Dakkalık zevk için

Dün gibi hatırlıyorum çünkü dün oldu herşey.Çok açtım,açlıktan gözüm dönmüştü.Dönen göz oracıkta duran masum makarnaya takıldı.Olabilir miydi acaba aramızda bişey.Makarnayı yapabilir miydim?
Benim için yıllarca çirkin ördek yavrusu gibiydi makarna,onu hep başkalarına değiştim.Öğrenci evlerinde,orda,burda ne zaman makarnayı yapsam mı diye aklımdan bi düşünce geçse,amaaan pizza söyle amaaan lahmacun söyle şeklinde telkinlerle nefsime hakim oldum.Ama bugün şey yani dün.28 yıl 11 ay 6 günden sonra hayatımın ilk makarnasını yaptım.

Hiç de öyle ayy 5 dakkalık iş şeklinde olmuyordu.Tencere buluyorsun,su buluyorsun,yağı tuzu derken hiç derdi bitmiyordu.Hani la hani kolay bişeydi? Kaynayan suya makarnaları attıktan sonra dakikalar geçti bana yıllar gibi gelen dakikalar... Aq tenceresi fokurdayıp duruyordu o kadar fokurduyordu ki büyücü merlinin kazanı gibi olmuştu.Azcık dikkatli baksam geleceğimi bile görebilirdim ama bana makarnanın kart'ı mı denk geldi nolduysa bi türlü pişmiyordu. Vay anasınıydı.Ve sonra bişey oldu.
Pişti.
Uvv beybi.Nefis olmuştu,ımm anne eli değmiş gibiydi.Lezizdi.Ama hemencik bitmişti. Makarnanın bitmesiyle mutfağın haline bakmam bir oldu.Ama ne iri olabildik ne diri. Nefsimin kurbanı olmuştum.Beş dakkalık zevk uğruna yapılacak iş miydi bu?

Tencereden süzgece dökülsün, ordan da yumuşak bir bilek hareketiyle tabağa karpuzlama basket şeklinde yaptığım servis sonucu makarnaların yarısı tezgahta sarhoş taraftar grubu gibi duruyordu. Kullandıktan sonra attığım tencere bir tarafta, yağı tuzu... Allah kahretsindi.Hemen seslendim Olga,olga... temizle şuraları.Ama nafile benim olga diye uzun bacaklı bi hizmetçim hiç olmamıştı.
Bir daha yemek yapmak mı tövbeler olsundu.Yine fast foodların,es49'ların esiri olacaktım. Parasını ödedikten sonra kahrını çekmeden yüzümü dönüp dişlerimi kurcalayacaktım yaşasındı.
Ey oğul,kızların gazına gelme.Mutfakta hamarat erkek mi ayy ben onu çok öperim türü mavraları yeme zira ben makarnayı yaptım diye kimse beni öpmedi.Bunda evde kimsenin olmaması da bir etken olabilir ama sonuçta alınıcak ders şudur.Erkeğin mutfakta zaman geçirme süresi dolaptan birasını alıncaya kadar geçecek süredir,fazlası zulüm fazlası isyan fazlası gözyaşı...

8 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 23 Mayıs, 2011 16:03  

işte bütün bunları burda açık açık yazdığın için hiç bi kız senle evlenmiycek..ben de dahil :DD UYRGZR-.-

Adsız 23 Mayıs, 2011 18:20  

:D Sevsinler seni. Makarna yapmış. Menemene de el atıver bari :)

. 23 Mayıs, 2011 21:11  

Aslında fazla ilginç değil, okurken kendimi gördüm ondan sanırım. Sonuna gelmek de biraz sıktı, uzun yazıları okumayı sevmem ama lanet olsun okurum hep. Makarna yemek güzeldir, sadece 8 dakika (paketin arkasında yazıyor ya) pişmesini beklemek bile insanı doyumsuz yapabilir. Bilmeden başlamamak gerek tabii.

MeRiÇ 23 Mayıs, 2011 23:36  

ahaahaa koptum olga olga temizle ortalığı =))
bitmez o beş dakikalık zevk :)) olan mutfağa olur

pencere önü yatağı 24 Mayıs, 2011 04:49  

Bi de o makarnaya dometes sosu var. Onu da yapsan yemeden intihar falan edersin. Makarna yapmak kolay değildir ki. En iyisi kır iki yumurta, birzz sucuk, pişir sahanda bandıra bandıra ye. onu yapabilirsin di mi üşenmeden?

pencere önü yatağı 24 Mayıs, 2011 04:49  

Bi de o makarnaya dometes sosu var. Onu da yapsan yemeden intihar falan edersin. Makarna yapmak kolay değildir ki. En iyisi kır iki yumurta, birzz sucuk, pişir sahanda bandıra bandıra ye. onu yapabilirsin di mi üşenmeden?

Godsyndrome 24 Mayıs, 2011 18:04  

uyurgezer:benim dehşetecengiz zekam, delicesine seksiliğim,bitirici coolluğum,karizmam,atletik vücudum, güzel ahlakım,istanbul beyfendisi stayla'ma rağmen benle evlenmiycek kız varsa evlenmesin :D

şirvan:gel onu da sen yap!

mia:iyi ki uzun yazıyorum.

meriç:benim trajedime neden gülüyorsun hep olganın eksikliğini çektim hayatımda ;)

baturay:soslu ya da sossuz bir daha asla!

Hamide 06 Haziran, 2011 15:31  

:)) çok hoş buldum.:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP