20110317

otobiyografi

perşembe 19:10
Cümlelerime baktım biraz önce ve sanırım gerekli olmayan cümleleri kurmakta ustayım. K0nuşmak olarak sanıla gelinebilecek sesler çıkarmaktayım.Ama vurgular bi tuhaf,ton bana ait değil gibi.Gerekli olduğuna inandığım cümleleri duyması gerekenler sağır olduğu için kekeleyip durmaktayım.Hem bu cümleleri duyacak kadar gerekli, hem sağır olmayanlar ise çok uzakta; bağırsam da sesimi duyuramamaktayım. Eşyalarıma baktım biraz önce ve sanırım hepsinin yegane özelliği herhangi bir hatıra barındırmıyor olması.Ve sanırım daha da kötüsü artık hatıra olacak herhangi bir şeyin asla bir eşyaya sinecek kadar 'çok' değer barındıramayacağına inanmamaktayım.

cuma 02:20
Ve sanırım yedi ay kadar oldu.Bu sürede ben içimde 1710 mg.zifir,215 mg.nikotin,2200 mg.karbonmonoksit,800 cl. alkol biriktirdim.(kafeinin muhasebesini tutamamaktayım)Yine de bunlar beni niye sakinleştirmiyor diye düşünüp durmaktayım.
Ve sanırım bazen çok susuyorum ama aylardır su içmiyorum.Çay,kahve,kola,bira,soda içip her nedense kuduz gibi su'dan korkmaktayım.Ve sanırım bazen çok özlüyorum.Ama her nedense neyi sorusunun cevabını bir türlü bulamamaktayım.Asla inanmıyorken ve tam da bilmenin hatırlamak olduğu fikrine inanmaya başlamışken hafızamı kaybetmiş olmanın hüznünü yaşamaktayım. Melodisini duymadan sözlerini hatırlayamayacağım bi şarkı gibi bazen,ıslıkla bana melodiyi duyuracak herşeyden uzaktayım.

bazı salılar
Çok komiksin derler.Çok komikler çok kaçanlardır diyemem.Tüm konuşmaları ezbere bilirim.Yine de bazı konuşmalar ansızın hissettirir.Örneğin babamla konuşurken anlamıyorum bazen hani bana hayatlarını bilmek istemediğim amcalarımdan bahsederken sanki arpa'nın hangi bölgelerimizde yetiştiğini ezberlemediğim için hayatımız boyunca tüm konuşmalarımız bu şekilde geçecek diyormuş gibi geliyor ama dedim ya sadece bazen.Ya da hangi her'in birleşik hangisinin ayrı yazılacağında kararsız kaldığım için yarım kaldı unutamadığım 'tek' aşklarım.

2005
Yıllar boyunca yaptığım her şey gereksizmiş sanki.Sevdiğim kadınlar benim tarafımdan sevilmese de olurmuş,öğrendiğim şeyler nisyan ile malulmüş.Ve şimdi burda -ki aslında buralar gibi olan pek çok yerde Ahmet Hamdi okunmamalı mesela.Kaplumbağalara terbiye vermek dersen o da kimsenin aklından geçmiyor.Şeyhler dervişler kıysa da nikahını üremediğin sevişmeler günah.Ve buralardaki hiçkimseler kim olduğunu kendine soracak kadar yaşamamış. Ve gidebileceğim son yer bura.Ve sanırım her sanmak hep aldanmak.

sabah
Ve ben: mutluymuş gibi sanmak, zihnimi acıdan uzak tuttuğu için;hayatımın çoklarını böyle geçirdim.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP