20110325

Artık

Arada sırada bloguma bakıyorum.Yandaki james dean'e onun altındaki aptal profil yazısına falan... Sonra kendime bakıyorum.Artık kaybetmek heyecan yaratmıyor bende zira kaybetme eşiğimin ne olduğunu öğrendim.Artık kendimle dalga geçesim de gelmiyor,zira kendimi pek düşünmüyorum epeydir. Herşeyle dalga geçmeyi de bıraktım,aslında her şey benle dalga geçiyormuş.

Kötü bi işim var,ama iyi bi işi olana rastlamadım zaten.İşimin en güzel yanı evim.Gülmek zorunda değilim,konuşmak zorunda değilim,sulu yemek yemek zorunda değilim,düzenli olmak zorunda değilim.

Kitap okumuyorum artık ki bence bu çok güzel bişey.Kendimi geliştirmekten ziyade gelişme isteğimi durdurmak daha mantıklı.

Melihat Gülseslerle,Safiye Aylalarla doldurduğum bi listem var.Her akşam onlarca sigara eşliğinde hiçbişey yapmadan bunları dinleyip duvar seyretmek bence bişey.

İltifatmatbaasına bakıyorum bazen,farkettim ki ben öyle bi aşık değilim ya da artık değilim. Sevgililik fikri bana çok anlamsız geliyor.İki insanın birbirini aynı anda sevme fikri çok ütopik zaten sevgililik de o iki insanın bu durumu anlayana kadar yaşadığı travma...

Artık bişey olmayacak.En güzel yanı da bu.Hayatımın en merak ettiğim sorusu mesleğimdi öğrendim.Acaba ilerde fikir değiştirip evlenir,çoluk çombalak işlerine girer miyim diye merak ediyordum.O kadar güzel bi kafaya asla sahip olmayacağımdan da eminim artık.Ve iki ay sonra zaruri masraflarım çıktıktan sonra bile ayda onbeş adet 35'lik almama yetecek maaşım olucak.

Vesselam;
Bence artık yazmama gerek kalmadı.

14 kişi karşıladı;:

Android 25 Mart, 2011 02:31  

ben bu yazıyı okuyunca nedense sinirlendim.ama saptamalarının hastasıyım.buarada ajan ayda 35 plağı napıcaksın ki?

maladjusted 25 Mart, 2011 09:06  

Benim için yazmana gerek var. Belki bu da bir şey?

mgntwmn 25 Mart, 2011 13:22  

asıl çoluklu çombaklı olunca ne yazacan olum. saadet insana yazdırmıyo. prizli olan görseli koyaydın fişini çeker dinlendirirdik biraz seni..

bir de 35'lik deyince sadece benim aklıma mı alkol geldi acaba? akşamdan kalmalığıma verin.

Adsız 25 Mart, 2011 20:21  

N'aptın sen çocuk...

Godsyndrome 26 Mart, 2011 23:40  

Android:Sanırım kastettiğin plak 45'lik...
maladjusted:teşekkür ederim.
mgntwmn:bende rakıyı kastettim aslında.
balistes:çocuk babandır.

mgntwmn 27 Mart, 2011 00:14  

Bir bloga girebilmek guzel biseymis. Serefe!

Android 27 Mart, 2011 21:22  

ajan 35lik demişsin ama u_u

UYKUSUZ// UYURGEZER 30 Mart, 2011 11:37  

o otuzbeşlik rakı dır rakı :DD heLaL üstad..olley blog yorumu yapabildim eninde sonunda.. (eninde lafı anlamsız burda bence).. UYRGZR-.-

UYKUSUZ// UYURGEZER 06 Nisan, 2011 19:09  

Godsy: Anlaşalım mı Godsy? Tek günlerde 35'lik bitir, çift günlerde yaz. Ha? Ne dersin?

Uyurgezer'e not: onun doğrusu önünde sonunda zaten fıstık. Galat-ı meşhur olmuş ötekisi.

Godsy: Kusura bakma be canımın içi, sanki kendi yerimiz yokmuş gibi burdan laf yetiştirdim kardeşe, dayanamadım.
U(YKSZ)

aycan 08 Nisan, 2011 23:58  

"İki insanın birbirini aynı anda sevme fikri çok ütopik zaten sevgililik de o iki insanın bu durumu anlayana kadar yaşadığı travma..."

bahk laflara bahh

plaklar, aşka inançsız laflar falan..ıssız adam triplerini senin

Karyatid 21 Nisan, 2011 15:53  

ama...

dersaadet 22 Nisan, 2011 09:36  

Senden adam olmaz:))

mgntwmn 23 Nisan, 2011 12:43  

tarihsel bir not isimli yazınıza ulaşamıyorum.

Maya Lee 18 Mart, 2012 13:45  

Nice post. Keep up the good work.

garden sheds

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP