20110204

Telefonunuza indiremeyeceğiniz godsy uygulamaları

Selam okuyucu kısmısı.Bugun bildiğiniz gibi 4 şubat.Godsyndrome Entartainment'in deneysel bir uygulaması olan godsytakvimin ilk örneği olaraktan "Ne sıkıcı bi gün la hava buz gibi (sensin karpuz) Tv'de de bişey yok, sevişsek mi napsak hatta boşa gitmesin çocuk da yapalım" diyen tüm okuyucularımıza (inşalla çok değildir )kız çocuk için önsevişme, erkek evlat için ise tazetunç isimlerini önermeyi bir borç biliriz.Elbetteki konumuz sevişmek falan olamaz zira hayat seksten ibaret değil ezelden beridir bu düşüncede olduğumdan bi kere bile şu bloga sevişmişliğimi yazmadım.(gerçekten tek sebep bu)

Neyse konumuza dönelim,konumuz olsa döneceğimize tüm kalbinle inandığını biliyorum.Bugun cumaya gittim.Ayda bir camide görünmem gerekiyor siz deyin riyakarlık/ münafıklık ben diyeyim mahalle baskısı ve gitmekle kalmadım Godsyndrome Entartainment'ın deneysel bir uygulaması olan onlinefriday'in ilk örneği olarak cumayı kaçıran okuyucularıma hatırlatmak isterim ki allah hayasızlığı fenalığı ve azgınlığı yasaklıyor düşünüp tutasınız diye
size öğütler veriyor.Düşünme kısmı önemli zira tanrı sizden düşünmenizi istiyor ve bu cümlenin sonunda düşün düşün...le başlayan özlüsözümüzü eklersek tanrı bizden ne istiyor?Bunu soru olarak sordum zira ben de düşünmenizi istiyorum. Her zaman güldürürken düşündüren bir insan olmak istedim çünkü içimdeki çocuğun da dediği gibi güldürürken düşündürüyorsa,
düşündürürken kimbilir neler yapar?Neyse...

Aslında büyük bir iştahla oturtulmuştu laptop kucağıma: facebookta altına mevlana-nietzsche-shaw-wilde yazılıcak sözler listesi falan aklımdaydı ama işte bugunlerde türk filmlerindeki fabrikatör babaların şımarık kızları kadar sıkılgan bir ruh hali içerisindeyim.Hangi işe başlasam sıkılıp yarım bırakıyorum(üzgünüm tazetunç) Son olarak size Godsyndrome Entertainment'ın
deneysel bir hizmeti olan godsylockhmann'ın ilk örneği olarak asrın gribini yenmenin reçetesini vereyim.
1 bardak sıcak süt,
1 herhangibişey kaşığı karabiber,
4 herhangibişey kaşığı bal,
1 adet enerji içeceği siyahbilmemne özlü,
2 çay kaşığı türk kahvesi,
1 avuç (yeni doğmuş çocuk avucu) fındık-atkestanesi ve kuruincir

(Uyarı:Bu karışım 27 yaşında,bekar,entellektüel merakı olan,kültürlü,sudoku sevmeyen, istanbul beyfendisi,kuş ve argo dillerine hakim,sekste güçlü,depresyonda tutkulu,kaybetmekte arzulu, aristokratik zevkleri olan,göz damlasını çağdışı bulan,sebep ve idrak kelimelerini seven, beyaz-angloturk ve manyak olmayanlar üzerinde zehirlenmelere,yaralanmalara,kötürüm kalmalara, ölmelere sebep olabilir.Bu ve her türlü şartlar altında mesuliyet kabul edilmez.Lütfen bu karışımı deneyeceğinize en yakın sağlık ocağına başvurunuz,zaten orda doktor bulamazsınız bu yüzden en yakın devlet hastanesine gidiniz ve orda da doktor henüz gelmemiştir gelse de işi gücü yok da hasta mı muayene edicektir ki bu sebeple siz özel bi hastaneye gidin ve orada da "burdaki herkesin parası var el kol yapma lan" denileceği için en az doçent olmuş bir doktorun özel muayenehanesinde tedavinizi yaptırınız.(Godsylockhmann 1.0)

İndragodsy adlı godsyndrome uygulamalarının tümü için ayrıntılı bilgi...eee henüz bende de o kadar ayrıntılı bilgi yok.

8 kişi karşıladı;:

Android 04 Şubat, 2011 20:38  

mahaha çok eğlendim ajan.

dersaadet 04 Şubat, 2011 22:01  

Tüm algılarımı açıp okudum, zira zor bir yazarsın, ve bununla kalmadım beğendim, eğlendim. Afferim lan sana:))) (Pardon lan mı dedim)

Dışavurum 05 Şubat, 2011 15:24  

Artık şifreleri çözebilir ve bir önceki parafgafta kurduğun cümleye gönderi yaptığın esprileri anlayabilir duruma gelmiş başarılı bir okuyucunum.

Adsız 05 Şubat, 2011 15:35  

Fark ettim ki bir konumuz yok: Zeki miyim neyim!? Öyleyim ya, Allah kahretsin :)))

bi dost 05 Şubat, 2011 20:15  

güldürme insanı Allah aşkına. gözüme bak gözüme, ben güldürüyo muyum??

Adsız 06 Şubat, 2011 00:04  

Bazen o kadar complicated yazıyorsun ki çok gülüyorum ama ne düşüneceğimi şaşırıyorum Godsy...

P.S: Sezonun 4. gribini geçirmiş biri olarak tarifini deneyeceğim...Ölmezde sağ kalırsam sonucu burada paylaşırım :)

Godsyndrome 07 Şubat, 2011 12:42  

android:o nasıl bir gülüş öyle

dersaadet:bu yazının neresi zor "lan"

dışavurum:demek ki isteyince oluyormuş di mi(anaç yanım)

şirvan:konu zor ya konulu yazı bana göre değil.

bidost:yıkıcı bi yorum bu

balistes:osmanlıca bitti şimdi de ingilizce mi başladı müdür ben bilmem öyle şeyler :)

Adsız 09 Şubat, 2011 14:46  

Mütevazi olma Godsy,
Söylediğim gibi, senin Türkçe yazarken İngilizce düşünüp Fransızca cevap verirken, aynı zamanda da Osmanlıca terennüm edebileceğine olan kanaatim sabit…Hatta arada bi keresinde hatiplik derecesinde (!) iyi Osmanlıca bilen bir okurunun (tanımam etmem) hatasını yüzüne vurmuşluğuna da şahit olmuşluğum vardır...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP