20110224

Pasifikteki oraora adasında hiç insan yetişmemesi bilimadamlarını hayrete düşürüyor

-Acılı türk filmlerinde en çok sevdiğim sahne kahramanın olayı açıkladığı kısımdır ki bu da genelde tek kelime olur.Herif 86 insanın hayatını mahvedecek olaylar silsilesini başlatmış ve tüm bunlardan sonra yaptıklarını şu şekilde özetlemiştir. "Yaşatmadılar" Bitti bu kadar,ne diyebilirsin ki! Bildiğin sihirli kelime aq.Tabii türevleri de var bunun "bırakmadılar,unutmadılar,yaptırmadılar" vs.
Ben de arada sırada blogda bu şekilde feryat etmek istiyorum. "Yazdırmadılar" dınının...

-Bi sevmediğim nokta da 100 kişiye sorduk 99'u godsy istasyon gibidir gidersin gelirsin o orda çakılı diye düşünmesi ki kız blogu olmadığım için başka bi konuda çemkirmek istiyorum. Konumuz DİŞ evet; bu ne küstah bi organdır,diş organ mıdır?Nedir yani.Bi havalar yok ağrırım, hergün diş fırçasıyla beni okşa, git dişçiye bütün paranı bayıl bu şekilde kahrımı çek.Ne lan bu azcık diğerlerinden ibret al karaciğerin canı yok mu aq Gık demiyor zavallıcık.Mide desen talcidle uyumlu çalışıyor ama sen günübirlik ilişkilerin organısın bak yine organ dedim.Bugun parol yarın aprol hadi gel majezik takılalım.Ah apranax fakbadim falan bence insan, dişler sorun olmaktan çıktığı zaman evrimini tamamlayacak.

-Özlemedin diyorsun ya hani,öyle bi geçer zaman ki adlı diziyi izledim geçende.Sırf senle aynı zamanda aynı şeyi yapmış olmak için.Saçma evet ama saçma olmayan ne var ki şu hayatta?Ben öyle herşeyi söyleyemiyorum.Söylemek de istemiyorum zaten.Yılbaşı ağacı gibi olmamalı aşk dediğin.Canımlar cicimler,kandil mesajı özeniyle hazırlanmış sürprizler falan bana göre değil... Türünde bi mektup yazmak istiyorum.Ama kime yazıcan şu satırları deli sanırlar.

-Tadım tuzum yok aslında yani bigün de dingin geçsin istiyorum.Alarmla değil kendiliğimden uyanayım sevgilim elime bi fincan kahve tutuştursun bi sigara yakıp gastelere göz atıyım sonra kahvaltı getirilsin önüme.Hava bulutlu ve ılık olsun.Gidip kuğulu parkta kuğulara nanik yapayım. Akşam bi kaç arkadaş çakırkeyf tadında içelim falan.TTnet faturam yatırılmış olsun mesela ama çok uzağım bu şeylere lan.Bu dingillikle nereye kadar arasıra isyan edesim geliyor ama o da popüler oldu.Herkes bi isyanlarda falan popüleriteden hoşlanmıyorum.

-Bi de blog yazmak çok saçma geliyor bana bu ara facebookta çemkirdim gerçi ama.Unutulmaz diye bi dizi var senaryosunu yazan var,oynayan var,ulusal kanalda yayınlayan var blog yazmak ne kadar saçma olabilir ki dedim kendi kendime ama kafi gelmedi.Ben yazıyorum siz okuyorsunuz eee?Hadi ben yazıyorum siz niye okuyosunuz unutulmazdan daha az saçma olduğum içinse kırılırım valla.Bu ara fazla kırgınım zaten.Uçan kuşun kalbimi kırmışlığı var inan ha dersen ki niye "Yaşatmadılar"

9 kişi karşıladı;:

mefisto 24 Şubat, 2011 01:41  

hakkaten sihirli kelimeymiş. koca yazıdan bi halt anlamadım, sonunda bi "yaşatmadılar uleeyyn!" çekmişsin ki, işte o dakka anladım. :)

UYKUSUZ// UYURGEZER 24 Şubat, 2011 09:43  

Sen yazıyon, biz okuyoz..Napçaz başka? Ne istiyon bizden be:))))) Hayatta bir çok şeyin ardından EEE diye sorabiliriz, onları yanıtladın sıra bize mi geldi? Zaten bi buluta takılamadım gitti..:))(çemkirme tadında olmuştur umarım)))))U(YKSZ)

dersaadet 24 Şubat, 2011 15:07  

Yukarıdaki fotoğrafı beğendim (nokta)

Dışavurum 24 Şubat, 2011 18:45  

Hergün yazarsan daha iyi olur, sen her gün yaz, her gün okuyalım. (sadık ve yalaka okur)

Godsyndrome 24 Şubat, 2011 23:04  

mefisto:inan çoğu zaman ben de anlamıyorum zaten blogun amacı bu yazmak istemediklerimi yazmak :D

uykusuz:çemkirişin bile şirin :D

dersaadet:yani genelde beğenilen işlere imza atarım :P

dışavurum:ayda bir yazsam şahane olacak ama bu kadar saçmalığı o kadar gün biriktiremem.

Adsız 25 Şubat, 2011 22:32  

Bütün bölümlere sonuna kadar katılıyorum. Çok beğendim bu yazıyı be. İyi ki sıkılıyorsun sen. Yoksa çıkmazdı böyle yazılar. (Bencil miyim neyim?)

Adsız 25 Şubat, 2011 23:14  

Pasifikteki Oraora adasında hiç insan yetişmemesi benide hayrete düşürüyor, ha dersen ki niye "Yaşatmadılar" :)

Godsyndrome 26 Şubat, 2011 13:16  

Şirvan:Çok düşüncelisin teşekkür ederim :D

balistes:sen yazı mı ne yazıcaktın ?

Adsız 26 Şubat, 2011 21:29  

Yazıların o kadar eğlenceli ki ben cesaret edemedim...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP