20110226

Steve'e Açık Mektubumdur

Dear Steve
derken tabii ki apple'da çalışan yüzlercesini kastetmiyorum.Ceo olanından bahsediyorum ve sanırım ayrıldın o makamdan ama ben sen ayrılmadan bu mektubu tasarlamıştım zaten.Ceo olmak da çok tuhaf bişey olmalı.Öküz gibi bi kariyer yaptıktan sonra mevki olarak sadece üç harf veriyorlar ki bence mübaşir bile telaffuz olarak daha havalı. Tüm dünya halkları için senin bu ayfonların teknolojinin son noktası.Gazete Marsta hayat,jüpiter de ise bir adet ayakkabı bulundu yazsa onu bırakır da ayfondan yeni bir uygulamayı okur bu halk.Geçen baktım bu telefonun hangi uygulamaları var diye olmamış steve,üzgünüm olmamış.Lütfen bu yazıcaklarımı not et.Ha sen dediklerimi yapsan ben o telefonu alıcak mıyım?Hayır.Blog okuyucularımdan biri bana hediye mi edicek yine hayır,hepsi züğürt.Ama yine de insan hayatına bi katkımız olsun.

1-Ben cumaya gidiyorum Steve hayır şimdi değil geleneksel olarak haftada bir.Lisemin nohutlu pilav gününe gittiğimi hayal etsem de yine de gitmek istemiyorum.Mesela bi uygulama olsa her hafta hutbede ne olduğunu öğrensem ben.Böylece gitmeden gitmiş gibi yapabilirim.
2-Ayrıca altkomşumdan şikayetçiyim Steve; çirkin olmak gibi bi günaha sahip olması başlı başına yeterli bi sebep zaten.Bi uygulama da bunun için yapsan ben oturduğum yerden onun zilini çalabilsem hem de kaçmaya gerek kalmadan.Telefon çaldırmakla olmaz çünkü telefon kapatılabilir bişey ama zil öylesine dinamik öylesine seyyal taner modunda.
3-Ben sabahları uyanmak zorundayım steve her gece bi daha uyanmamak için yatsam da olmuyor.Ayfon alarmındaki seçenekleri çoğaltsan ve 07:15'te önce favori şarkım olan işte benim zekimüren çalsa diğer yandan da radyoda sabah sabah burak kut çalan bi ibişin sesi duyulsa aynı anda ocaktaki süt taşsa ve kapı çalsa televizyon kendiliğinden açılsa.Ardarda yüz mesaj gelse uyansana lan ibiş şeklinde bence uyanmama çok yardımcı olabilir Steve.
4-Mesela kızın birinden telefon numarasını aldım steve.Sonra kızı aramak için bi bahane buldum (samsunspor boluspor maçı kaç kaç bitti yauw) Ben kızın ekranında daha fazla bilgi çıksın istiyorum steve, telefon numarasının yanında benim belirleyeceğim bilgiler de yer almalı.Bak örnek veriyorum. (0511 111 11 11/ crazybebeto_21@hotmail.com/ maç bahane seninle yatmak istiyor)Bunu da yapamaz mısın steve hıı buna da mı olmaz diyeceksin.
5-Otobüs,minibüs,dolmuş ya da doçgamyon herhangi bi ulaşım aracındayım diyelim.Ve kızın birine mal mal bakmaya başladım.Ama kız maldan anlıyor ve o da bakmaya başladı.Utangaçım ben biraz kız da bluetoothlu (buluğ çağına ermiş diş) bi telefona sahip olmayacak kadar fakir böyle bi lazer yansıtması olsa da telefon numaram otobüsün tavanında yaldır yaldır yanıp sönse hoş olmaz mı steve?
6-İleri bi demokrasimiz,hoşgörülü mazimiz ve kültür mozaaağii olduğumuz için mahalle baskısından dolayı ben bu sene oruç tutarım gibi geliyor steve ayfondan göndereceğim bi sinyalle bana en yakın camide otomatik olarak ezan okutamayız mı steve?Yani telefona biçtiğin pahayla 2 yetimin bi senelik okul masrafı çıkıyor bunu da mı yapamayız?
7-En güzelini sona sakladım.Şimdi steve bi veri bankası oluştursanız bunun için gerekirse 54132 çıplak manken kullansanız ve beğendiğim kızın fotrafını çekince kızın ebadına göre en uygun çıplak hatun ekrana gelse ve tabii benim beğendiğim kızın kafası monteli olarak ve ben desem ki saten gecelikli olsun bi de jartiyerle göster falan.Şunu yapsan var ya bi kaç feminist derneğinden kınaman ve 3 milyar satış rakamın olur.

Bi sürü fikirim daha var Steve ama insanlık buna henüz hazır değil.Bu sırlar benimle birlikte mezara gidicek.Bu arada senin facebookta dolaşan ilham verici konuşmandan bi halt anlamayan sadece ben miyim diye merak etmiyor değilim.Çok geçmiş olsun.Bu mektubu bana nıye yazdın dersen bloglarda görüyorum bazen İlber Ortaylıya Açık Mektubumdur falan yazıyor adam sanki İlberin internette anasayfası da senin blogundu demek istemiyorum.Ben de sana yazdım işte yanlış anlama yazı olarak yani.
Yours Sincerely...

3 kişi karşıladı;:

dersaadet 26 Şubat, 2011 18:40  

Valla sen son noktasın abicim:)))

Adsız 26 Şubat, 2011 19:59  

:)) Çok şey istemiyor musun Godsy?

UYKUSUZ// UYURGEZER 26 Şubat, 2011 21:15  

afyon patlaması yaşıosun herıld :D UYRGZR-.-

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP