20110220

Etkileyici olması bakımından etkileyici olan ilk bin film

Ankara öyle güzel ki burda tam bir bahar havası var,ağaçların üstünde kumrular altında insanlar sevişiyor o derece sıcak yea diyerek beni getirdikleri ankarama buram buram yağan yağmur değildi beni hüzünlendiren.(yağmur buram buram yağmaz dediysen dikkatli bi insansın bence)
Aylecenek uslu uslu Avm'ye giderken annemin birden ay sola sola sap sola demesiyle emrivakinin anasını ağlattıraraktan girmek zorunda kaldığım tekke/türbe vb.'de dileğimi yazmam gereken kağıda "bi digiturk olsa da maçları izlesem yav" yazdığım için annemin bana küsmesi de değildi beni hüzünlendiren.(bu paragrafta da cümle bozukluğu var dediysen hem dilbilgisi kuvvetli hem çok dikkatli bi okursun bence)
Asıl sebep başkaydı.Televizyonda da hiçbişey yok adlı her türkün kurduğu bi cümleyi bile ömrü hayatında hiç kurmamış doğa tv,meclis tv.düğün tv,shoping tv gibi kanal değiştirirken saniyenin binde 3'ü kadar bir zaman diliminde denk gelip onda bile sıkıldığın tvlerde gözlerini har vurmuş harman savurmuş babacığım son olarak yetenek sizsiniz adlı yarışmanın esiri olmuş.Esiri olmakla da kalmamış etkilenmiş.Hayır, yarışmacıların %80'i gibi kafasına şapka geçirince kendisini maykılceksın sanmıyor ama yumruğunu ağzına götürerekten ecnebilerin beatbox dediği şeyden yapmaya çalışıyor.Sarstım kendisini kaç kez elliküsürsün hafız dedim,emeklisin dedim, ben seni alıp kız(kadın/emekli/dul/yetim) istemeye götürücem dedim.Bana verdiği cevap "bizim bi vcd vardı ya onun mikrofonu yok muydu?" oldu.İşte buydu beni hüzünlendiren böyle de parçalanmış bir ailenin çocuğuyum.(yine hata aradın di mi allah da seni kahretmesin e mi okuyucu)

6 kişi karşıladı;:

dersaadet 20 Şubat, 2011 19:06  

:))) Hatta :))))

UYKUSUZ// UYURGEZER 21 Şubat, 2011 09:59  

yağmurun yağdığı toprağı buram buram kokutması olasılığından hareketle uzak benzetme yaptığını varsayabiliriz.."buram buram yağmur" deyip yağmak fiilini kullanmamak da iyi seçenek olur imiş..(aman be Godsy'm )
ikinci de ben bi hata bulamadım müdür be..virgüllü mirgüllü yazmıyon zaten ama gereken yerde gereken vurguyla okuyabiliyoruz problem yaratmıyo:))))
U(YSZ)

Godsyndrome 22 Şubat, 2011 01:11  

dersaadet:şimdi farkettim ki nickin çok uzun sanki ömürler geçiyor yazarken.

uykusuz:ama şimdi her okuyucu senin kadar sevecen iyi kalpli pambık prenses gibi değilki ne kenafir gözlüler fitne fesatlar hata arıyanlar kötü günümü bekleyenler (abarttım evet) var :D

Adsız 22 Şubat, 2011 23:10  

Yani bi çözemedim şu Ankara sevdasını. Behzat Ç. de olmasaydı aylarca aklıma bile gelmezdi. Vardır elbet bilmediğim bi keramet ...

Godsyndrome 23 Şubat, 2011 12:46  

balistes:çözemezsin de zaten sanki istanbulun yarısı her haftasonu denizi seyrediyor yazın hep adalarda herkes topkapı sarayını gezdi sanki bence istunbullular eşinin vücudunu tanımayan erkek gibi çok erotiğim bugun evet :)

dersaadet 24 Şubat, 2011 15:07  

Ayyy nickime kurban ol sen:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP