20110218

Çok Kardeşle büyümesem de...

İçimdeki Çocuk Keramettin:ÜÜÜüüüüü
İçimdeki Yetişkin Bedrettin:Ağlama!Lan ağlama ağzını burnunu kırıcam.
Super Egom Hayrettin:Ağlamadı ağlamadı gözüne bişey kaçtı.
Egom Nizamettin:Bi susun aq yapılıcak bi sürü iş var düşünmem lazım.
İdim ferit:Seviş seviş.
Godsy:O ne la yeni bi sendika mı sev-iş ehuhe
Egom nizamettin:Bu böyle olmayacak dağılalım.Keramettin sen cezalısın odana.Bedrettin git iki sigara iç yarın için de 3 ekstra yazıyorum 24 yaşından büyük değilsen eğer söyle hayrettine gitsin o alsın extraları.Hayro 2-3 saat vicdan azabı çekmene izin var, sonra toparlan işinin başına geç babandan kalma kurulu iş oğlum neden oyunbozanlık ediyorsun.Ferit git bikaç tane kıza msn ver.Godsy sen de..
Godsy:Ne aq ne iki dakka rahat dur bu ne gerginlik.O oraya bu buraya delta harekatı çekiyoruz sanki.Oturucam ben karışma.
Nizamettin:Oturucaksın??bu yani..
Godsy:Evet en güzel eylem.Oturuyosun vakit geçiyor,insanlar geçiyor,olaylar geçiyor güzel bişey bence.
Nizamettin:Tamam o zaman otur ayrıca allah belanı versin.
Godsy:Amin müdür.
Nizamettin:Sinan nerde o olsa bunlar olmazdı.

9 kişi karşıladı;:

krsnsk 18 Şubat, 2011 15:02  

Sinan kim?

Android 18 Şubat, 2011 15:19  

sinan hangi yanın ajan.bu yazıyı sırf sinanı merak edelim diye yazmadıysan adam değilim ben.

mefisto 18 Şubat, 2011 15:30  

sinan'ı sormazsam okuduğum boşa gidecek gibi hissettim ben..

Ateş Böceği 18 Şubat, 2011 15:41  

hee bir Sinanımız eksikti zaten ..
Neyse önemi yok gel öpim de geçsin :))Biliyorsun işte benim seni öpmem için bahanem çokk :)))Bu gün sinan yarın ,Ayşe öbür gün sümsümsük anladı sen onu...

dersaadet 18 Şubat, 2011 16:08  

Hem çok kişisin hem de deli:)) Ha bu arada ıslık ıslık:))

Godsyndrome 18 Şubat, 2011 17:34  

Cümleten:Sinan benim, hayır benim geyiğine dalmadan ve hepimiz aslında sinan bekliyoruz demeden sinan konusunda düşünmeye çağırıyorum sizleri :P

İlaveten hep kuru sıkı öpüyosun ateş lütfen artık vaat olarak kalmasın bunlar.
Sağdet:2 gün dayanabildin bensizliğe bak hemen ıslık ıslık :)

dersaadet 18 Şubat, 2011 20:46  

Sensiz olmaz godsy:)

Adsız 18 Şubat, 2011 22:18  

Ne güzel kalabalık kalabalık...Kur sofranı hafiften bir fasıl çek. bu sefer..keramettin def çalsın, bedrettin ağır abi olarak masanın baş köşesinde otursun, hayrettin fasıl heyetini yönetsin, nizamettin mezeleri hazırlasın, ferit çalsın, Godsy oynasın...miss yaa..bizide çağırsana Godsy :) elimiz boş gelmeyiz merak etme alrız Don Perignon'numuzu :)

Adsız 18 Şubat, 2011 22:34  

Nizamettin'in işi zor bu ekiple:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP