20110217

Feysbukta Kullanabileceğiniz Çakma Mevlana-Niğğçe- sözleri

Mevlana;
Cemaatten önce camiden çıkan imam gibidir aşk dediğin.
Ne sevgililer gördüm mesaj atmaya kontörü yok,ne platinum paketler gördüm mesaj atacak sevgilisi yok.
Aradım niye açmıyor ki diye üzülme nice aşk çağrıya cevap verilince oje yapıyorum ya ne var sözüyle bitmiştir.
Sevdiğinin gözyaşıyla yıkatıcaksan da yıkat o ayakları deli aşık, camiye kokan ayakla gelen bizden değildir.
Mevlanaya sormuşlar aşk nedir diye?Arkadaşlar yeni kitabımda bu soruların cevaplarını bulacaksınız demiş.
Canana canan deme canan diye isim mi olur, tatlım balım demezsen eğer o aşkın ömrü kısa olur.
Tutarsızdır nefs dediğin sümüklü nerimanla çıkar da yine de ah victorya's secret der.
Şüphesiz ki asgari ücret kazananlar aşktan sevgiden ve her türlü gelir vergisinden muaftırlar.
Bizim zamanımızda yüzün kitabı olsaydı teliften dünyalığı yapmıştık dedim.Anlamadı ham ruhlar.

Niğğçe
İnsanın ilk kurtuluşu adımı doğu anadoluda bi ırmakmış gibi telaffuz etmemekle başlar.
Beni okudun ve ilk yaptığın sözlerimi karı-kız tavlama sitesine yazmak mı oldu?Sana geliyorum, kırbacım yanımda!
Ne zavallıdır şu insan dediğin;O kadar kitap yazdık, Tanrı şöyle tanrı böyle dedik tutup kolumuzdan Cumaya götüren çıkmadı.
Ahlak dediğin kredi kartı limiti gibidir,çok çalışmadan arttıramazsın ve çalışmak dediğin dur bıyıklarımı taramam lazım.
Erkek dediğin liselilerden umudu kestiğinde olgunlaşır.
Olgun armut dediğin dibine düşer.Dib dediğin de mantık evliliği yapıcağın 32 yaşındaki bankacı gökçe olacaktır.
Üstün insan derken uçakta first classta oturmayı kastetmedik.
Baban eşeği hallettikten sonra anan dekolte giyse nolur diyendir beni insandan soğutan.

6 kişi karşıladı;:

mefisto 17 Şubat, 2011 03:06  

"üstün insan derken uçakta first classta oturmayı kastetmedik." favorim olmuştur. madem ki kamuya açık, facebook kullanmasam da şu cümleyi kullanacak bir yer bulurum elbet ;p

dersaadet 17 Şubat, 2011 09:15  

Niççe'ye bayıldım:))

Android 17 Şubat, 2011 16:25  

ajan naptın ya süper olmuş mahaha

Unknown 17 Şubat, 2011 17:08  

liselilerden umudu kes artık bence de.. :p

Adsız 17 Şubat, 2011 20:56  

Godsy, seni bi kere daha takdir ettim. Yani latife olsun diye bi tane de ben yazayım dedim ama olmadı...

Godsyndrome 17 Şubat, 2011 23:43  

mefisto:feysbukun olsa kullanırdın işte ben sırf bunun için açtım feysi.

dersaadet:niçe de sana :P

android:mahaha'larına hastayım.

bidost:umut hep vardır.

balistes:sağlık olsun hafız.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP