20110201

24/dın-dın-dınnn-dınnn

Hürriyet-Milliyet-Odatv-Vatan-Sabah-Habertürk-Ntvmsnbc-Akşam-Fanatik-Fotomaç-Markafoni-Trendyol-Limango-Sahibinden-Gittigidiyor-Hepsiburada-
+
5 çay-7 sigara
+
Şahıs:Elle mi imza atıcam yani?
Ben:Mümkünse (yoo ipad getiriyim elektronik imza at p_z_v_n_)
Başka bi şahıs:Tc kimlik no ney?
Ben:Nasıl ney yaa? (ebegümecigillerden taze bir meyvağ/yenilir)
+
Corneliusla öğle detoksu
+
Müdür:Sinirlenmeyeceksin halkın en cahil kesimiyle muhatap oluyoruz biz.
Ben:(Evet ben de idealist mürebbiye melahatim zaten)
Bi şahıs:Kayıt için hangi belgeleri istiyosunuz?
Ben:Bu kağıtta yazılı olan evrakları.
Aynı şahıs:Çok belge istiyonuz.
Ben:Evet bissürü (keşke seni öpücükle kayıt etsek)
+
5 çay,7 sigara daha
+
Yine mi tost,yine mi kıymalı pide yine mi yine mi...
+
15 sigara daha
+
Sinema/msn/sinema/msnmsnmsn

Hani bu sabahların bi anlamı olucaktı ikindilerin yatsıların hani bişeylerin anlamı olucaktı hani kuşlar ağaçlar hani hani??????

7 kişi karşıladı;:

bi dost 01 Şubat, 2011 23:37  

kornelyusu DA kıskanıyorum.

Godsyndrome 02 Şubat, 2011 21:26  

Da' ya gerek yok bence

Adsız 02 Şubat, 2011 22:47  

Matematiğim pek iyi değil ama 30 sigara saydım...belki sigarayı bırakmış olanlar vardır..belki canı çeken olur...alla alla yahuuu...

P.S: Şu anlattığın dialoglarda sigarasız çekilmez ama...!

BlahBlah 03 Şubat, 2011 11:46  

tanrı bizimle çok eğleniyo olmalı...

ciu 03 Şubat, 2011 15:09  

DA'ya gerek var bence!

Godsyndrome 03 Şubat, 2011 21:52  

balistes:sigara bırakılmaz ara verilir.

blahblah:tanrı derken??

BlahBlah 04 Şubat, 2011 22:23  

tanıştınız ama siz onunla?

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP