20110127

Ben sana şizofren olamazsın demedim adam olamazsın dedim

Tevekkeli demiyorum ben de bu blogda niye epeyce gündür yazı yok diye.(ing= I am not saying that's quite a few days writing this blog Tevekkeli why does he shout) -hagia bayramue collage fen şubesinde okuduk biz de reklamını yapmasak da 14 dile,atlantadan maçine hakimiz icabında-Sonra farkettim ki internete girmediğim için yazı yok (böyle de polaroid şizofren/naptığını bilmez bi insanım)
Neden böyle yaptım bilmiyorum sanırım haşimet babaoğlu olasım geldi birden; girmiycem internete dedim.Ve Haşimet babaoğlu olmak için gerekli olan bir baş fesleğeni almak için pazara gittim.Ve fakat kime sorsam fesleğen var mı diye apiğ çok daze marolum var cevabıyla karşılaştım.Ben; buraya herşey geç geliyor, ezel bile salı günleri yayınlanıyor dediğimde bana gülen okuyucularım buna da inanmaz ya neyse.Yine de yıkılmadım evde fasulye ayıklamaya başladım.Arada sırada kendi kendime durduk yere (faso fiso- kime kime -sana bana- başka kime- kara kediye...) işaret parmağımı kaşlarımla aynı anda kaldırıp buraya dikkat diyordum.Ben sakalım uzasın diye uğraşırken müdürümün ısrarlı "kes la şu sakalı" salvolarına da aynı cevabı veriyordum.Sohbetlerim de değişmişti artık, yolda bana şalvar satmaya çalışan çocuğa "tüketim toplumu sana dev şalvar tesisi kurman için baskı yapsa da hesse'nin dediği gibi bir lawrence romanında yaşamaya devam etmelisin" diye cevap vermiş çocuğu kaçırmıştım.(fra=vous de mettre en place une usine d'impression de géant dans la société de consommation shalwar Hesse dit, même si vous avez de continuer à avoir un roman-Lawrence)
Yine de aradığım huzuru bulamadım ve yuvama bloggerıma-feyspukuma-emeysenime geri döndüm.Mutluyum huzurluyum.Bu yazıyla beyni yanan tüm okuyucularımdan özür dilemeyi bir borç bilir.Vadesi geçen borçların müteselsil sorumlularından olduklarını hatırlatır viski-prozac alemlerime geri dönerim.-Arz ederim.

6 kişi karşıladı;:

Android 27 Ocak, 2011 23:18  

ajan naaptın ya? dokunmuş sana uzaklaşmak, yapma aniden böyle şeyler yazık bünyene cık cık cık

Adsız 27 Ocak, 2011 23:21  

Godsy,
Türkçe yazarken, İngilizce düşünüp Fransızca cevap vereceğine dair hiç şüphem yoktu zaten…

Godsyndrome 27 Ocak, 2011 23:47  

android:ilk filmini çeken uğur yücel gibi oldum di mi?

balistes:Evet ben elif şafak nice to meet you bişeye bozulmuş gibi bakar hepinizi döverim.

bi dost 29 Ocak, 2011 23:14  

bi tek fasulye ayıklayan bi yaratık olduğunu anladım burdan.

dersaadet 31 Ocak, 2011 00:10  

Anlaşılmamak mı istiyorsun? Böyle karışık yazıları okuyamıyorum, bu nasıl bir enerjidir ya. Kıskanıyorum...

Godsyndrome 31 Ocak, 2011 12:33  

bidost:anlayışına hayranım

dersaadet:dikkatini vermıyosun çünkü aklın fikrin aşkta meşkte.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP