20110109

"Turkcelle Çekme Hikayem" HD*

Hiç unutmam bundan yıllar önceydi 2 yıl önce feğlan,yine nikotinli-kafeinli bir gecenin sonunda uyumak için yatağıma uzanmıştım.Birden sol mememin altında bi sıcaklık hissettim.Allahım aşık mı oluyordum eğer öyleyse tavana bakıp aşık olan ilk insan ben oluyordum.Fakat bu sıcaklık ağrılı bi sıcaklıktı.Benim bi uzman görüşüne ihtiyacım vardı.
O an aklıma arkadaşım fahrettin geldi.Onun sevgilisi Sultan tıp fakultesinde okuyordu.Hemen fahrettini aradım.Ama fahrettinden önce kayıtsızca bir ses döğrt kontörünüz kalmıştır lütfen en yakın sürede kontör yükleyin diyordu.22 kez çaldırdıktan sonra fahrettin telefonu açtı ve ne var aq gecenin köründe arıyorsun dedi.Fahrettin dedim memem ağrıyor.Banane senin memenden dedi hem ben napiyim?Sultan dedim o doktor değil mi?Belki bir fikri vardır.Sultan dişçilikte okuyor dedi.2.sınıfta diye ekledi.Tam, belki dişimin ağrısı mememe vuruyo olamaz mı diyecektim ki kontörüm bitti.Bekledim ki fahrettin arasın ama o da aramadı.O an karar vermiştim eğer ölmezsem sabah ilk iş hastaneye gidicektim.
Sabah olduğunda bu düşüncemi ara sıra evine gidip sarkıntılık ettiğim ama her seferinde biz arkadaşız gibi gereksiz bi bahaneyle lipidoma kroşeler indirmeyi meslek haline getirmiş gamzeye söyledim.Gamze ben hasteneye gidicem?Evet tam da bu şekilde söyledim.Ah canım neyin var,öpüyim de geçsin türü bi cevap bekliyorken Gamze sakin sakin randevun var mı dedi?Randevu evine gitmiyorum Gamze hastaneye gidiyorum diye kükredim. Ama sonunda randevu almaya ikna oldum.Vefakat kontörüm yoktu.Gamze dedim sende kontör var mı la?Yok be ne gezer diye beni yine tersledi.
Ben de koşa koşa mutlu büfeye giderek kontörlü telefona sığındım.Ama hastane telefonu sürekli meşgul çalıyordu.Belki meme kanseriydim.Belki erken teşhis hayat kurtarırdı.Belki bigün okulun en güzel kızı beni öpecek, hazırladığım mükemmel cv sayesinde filip-moriste kamyoncu olarak işe başlıyacak yüksele yüksele ceo olacak yılda 35.2 milyon dolara konacaktım.Benim derhal yaşamam lazımdı.İnadım inattı zaten rahmetli dedem de hep söylerdi;İnat murattı.Bastım gittim hastaneye.Sıraya girdim nihayet memem sağlığına kavuşucak diye gülücekler attım.Tam kaydım yapılıcakken ordaki mendebur kız siz kayıtlı gözükmüyosunuz dedi.İşte o an sağlık karnesini çarptım suratına al dedim al gavurun kızı sana kapı gibi sağlık karnesi.Güncellememişsiniz dedi.Öğrenci belgesi alıp ssk'ya gidip güncelletmeniz gerekirdi diye şeyitti.
Ağzımla peki o zaman,gözlerimle de senin ananı lezbiyen olma ihtimaline karşı da avradını kıyamet gününe kadar öpücüklere boğayım dedim. Bu olaydan dersler aldım tabi.Ama işte turkcell o gece çekmemiş olsaydı ben fahrettini aramamış olsaydım 4 kontörüm bende kalıcak belki ben onu daha hayırlı işlerde kullanıcak cepten günlük burç yorumumu öğrenmek için harcayacak.Talih oyunları için şanslı bir gün şeklinde çıkan fala inanıp harçlığımın yarısıyla piyango bileti alacak ve hiçbişey çıkmayınca kanser de değilim, gamzeyi de öpemedim,4 kontörüm bile yok,ikramiye de çıkmadı diye hayata küsüp intaaar edicektim.Yaşıyorsam bu turkcell sayesinde iyi ki varsın turkcell!!

*HD:İngilizce hard destination kelimelerinin kısaltması olan bu tabir türkçesiyle hayır sandra bullock'un yalan dolan bi filminin adı anlamında değil de böyle zor hedef sıkı bilmemne anlamında kullanılarak;Yazarın can sıkıntısından afakan baskınına uğradığı için böyle kekremsi bi yazı yazmak zorunda kaldığını anlatmak için kullanılır.Sen de sandın high definiton di mi? Yok daha neler...

8 kişi karşıladı;:

marléne the third 09 Ocak, 2011 23:44  

Ahahah son zamanlarda okudugum en super post olmus bu

mefisto 10 Ocak, 2011 02:07  

turkcell: "kararmasın yeter ki sol memenin altındaki cevahir"

bi dost 10 Ocak, 2011 03:42  

ama çok güzel bi hikayeymiş bu :D iyi ki varsın turkcell :D

Unknown 10 Ocak, 2011 10:12  

Elin oğlu "Sol Ayağım" diye kitap yazıyor, ekol oluyor, o bahsettiğin 35.2 milyon dolorese konuyor.
Sen ise internetin ücra bir köşesinde "Sol memem" diye başlayan bir hikayeyi lakırdıyorsun.
HEEEE! Senin adın bir Miranda bir Cizel olaydı da "Sol memem" diye başlayaydın hikayeye ağzımı açmazdım çünkü bilirdim ki o vakit alır yürürdün, yazarlık babında alemlerin yıldızı olurdun(Bunları görüyoruz, duyuyoruz, çevremizde yaşanan şeyler memem götüm başım hikayesiyle edebiyat neferi olmak adeta bir post-garip akımı) ama biz seni az çok tanıyoruz, bu gibi isimlerle de yakından uzaktan(gerek fiziksel, gerekse aranızdaki mesafe olarak) alakan olmadığını farkındayız. Kısacası hatayı biraz da kendinde araman lazım. "Dualarımda yalvarmıştım" diye avuç açıp ağlamadan, "üç kere pat pat üç kere pıt pıt" diyerek kendi eksenin etrafında dönmeden önce aynanın karşısına geçip "Neden sol beyin lobum hakkında değil de sol mememe dair hikayeler anlatıyorum?" sorusunu sorman lazım kendine. Çünkü senin sadece sol beyin lobun şu camiadaki(hangi?) bir çok beynin lobları toplamından çok daha üstün. (Çok afbuyur çoğu insanın beyin lobunun göt lobundan işlev olarak farksız olması nedeniyle gizli bir mana yok burada, ben beyni normal çalışanları kast ettim)

Godsyndrome 10 Ocak, 2011 18:46  

marlene:eyvallah müdür :)

mefisto:ehuheheh

bidost:ama hala vodafone kullan sen :P

cornelius:övgülerin için teşekkür etmekle beraber bilmediğin bi gerçeği de buradan açıklamak isterim yıllar evvel benim kafama anten direği düştüğünde hamal olan babamın parası yetmediğinden evsahibimiz kirkor prekaziyanın yardımlarıyla doktora gitmiştik ve doktor sol beyin lobu zarar görmüş nestle nesfitle kahvaltılar yaptırmalı pizza hut'tan sipariş vermekten kaçınmamalı iyi beslemelisiniz demişti.Babam da bunun üzerine yenisini yaparım lan dedi işte bu yüzden sol loblarım yanıktır benim kardeşimin neden dünyaya geldiğini de öğrenmiş oldun işte böyle müdür :)

dersaadet 12 Ocak, 2011 18:29  

Ayhhh sabahlar olmasın be yaaaa!! :)

Adsız 12 Ocak, 2011 23:25  

Tarih: 12 Ocak 11- 15:30
Yer: Büyük bir otelin toplantı salonu
Çok önemli bir STK’nın başkanı durum değerlendirmesi yaparken eleştirinin dibine vuruyor ve tam da konuşmanın orasında salondakilerin yüzü asılıyor. Durumu fark eden Çok Sayın Başkan, “Bu salondakileri “tenziye” ederim diyor. Bende içimden “Alla alla hepsine birden mi” diye düşünüyorum ve aklıma bir zat-ı muhteremin “bu ne lan yenge ismi gibi” yorumu geliyor... Toplantı bitmiştir dağılın arkadaşlar…

P.S: Bloggerın hoşgörüsüne istinaden alakasız bir yorum…

Godsyndrome 13 Ocak, 2011 20:58  

dersaadet:olsun olsun da püromu al :)

balistes:stk başkanı olmuş ama nefsini körleyememiş demek ki hala tenziye derdinde :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP