20110117

Galatasaraylı Olmak

Eskiden Galatasaraylı olmak çok gururlandırıyordu beni. "Türk olmayan takımları yenmek" amacıyla kurulan bir takımı tutmak,avrupada kimle karşılaşırsak karşılaşalım kazanacağımızı düşünmek,Metin Oktay gibi bi futbolcunun forma giydiği takımı tutuyor olmak çok ayrıcalıklı bişeydi.Kelimelerle anlatılmayacak bi gururu vardı Galatasaraylı olmanın.Oysa şimdi ilk kez utanıyorum kendi klübümden.Ezeli rakibimize 6-0 yenildiğimizde bile bu kadar üzülmemiştim.Şimdi utanıyorum Galatasaraylı olmaktan.Bugünden sonra hiçbi çocuğu galatasaraylı yapmaya çalışacağımı sanmıyorum.Keşke Ali Sami Yen başımıza yıkılsaydı.Bank Asyada mücadele etseydik keşke.Böyle bi başkana sahip olmaktansa her türlü keşke'ye razıyım ben.Ve bu adam bu klüpten gidene kadar Galatasaray'ın herhangi bi maçını izleyeceğimi herhangi bir haberiyle ilgileneceğini sanmıyorum.
Tek tesellim bundan sonraki yıllarda ne olursa olsun aklı başında tüm Galatasaraylıların bu adamı tarihin en kötü Galatasaray başkanı olarak hatırlayacak olmaları. Türk sporunun batıya açılan penceresi (güya) olan takımın başkanı,bu ülkede avrupa kupalarına sahip olan tek takımın başkanı;Kendi yönetimine aciz denilirken sustu.Vefat etmiş Galatasaray Başkanına hakaret edilirken sustu.Açılış günü kendi stadını terketti, ilk kez bi klüp taraftarı kendi başkanı tarafından tehtid edildi.Bize de teşekkür!! etmekten başka bişey kalmıyor, ilkleri yaşatıyoruz diye övündüğümüz türk futbolunda bize bu günleri yaşattığı için.

5 kişi karşıladı;:

İnsan olun biraz... 17 Ocak, 2011 19:51  

Ellerine sağlık, o gece orada yapılan hakaret affedilir gibi değil. Özhan abi'ye de hakaret etti densiz. Adnan Polat'a söyledikleri umrumda değil ama Galatasaray Başkanına söylenenler içime dokundu. Bunun cevabı Adnan Polat tarafından verilmeliydi, o da cevap olarak protesto edenlerin stada alınmayacağını söylemiş sanırım. Böyle bir kulübü bu hale getirdiği için Sayın Başkanı ne kadar tebrik etsek azdır...

bi dost 17 Ocak, 2011 20:18  

hiç bu kadar katılmamıştım sana.

BlahBlah 18 Ocak, 2011 09:28  

süperdi!

Ayris 18 Ocak, 2011 11:11  

Koskoca camianın başkanının bu kadar yalakalık yapması akıl alır gibi değil gerçekten. İstifa edip, akepeden milletvekili adayı olsa iyidir. Rezillikti tam.

Godsyndrome 18 Ocak, 2011 19:09  

bi dost:festival gibiyim di mi :P

blahblah:keşke süper olan başkanımızın tavrı olsaydı.

Ayris:fenerli bi taraftarı başkan yapsak bundan kötüsü olmazdı utanırdı adam en azından.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP