20110103

Coca Cola


Akşam eve gelip buz gibi kolamı içerken yüzümün aldığı şekil aynı evli bi kadının bekar bi arkadaşından bahsederken o benimle yaşıt biliyor musun cümlesini sarfederken yüzünün aldığı şekil gibi...
Nihayet en üst katta hayvan gibi üç tane balkonu olan bir evim oldu.Yine yaz gelir,yine bi gece önceden yarım dilim limon ve 1/3 tuzlu su attığım rakı bardaklarını buzluktan çıkarıp üstüne kolamı doldurur,zeki mürenden aşiyan yollarını açar,balkondaki koltuğumda tıngır mıngır sallanırım.

13 kişi karşıladı;:

Adsız 03 Ocak, 2011 20:00  

Bak içimde kalmasın diye söylüyorum: benimde sadece 2 odası olan ve balkonsuz bir evim var. Sende çalışıyorsun bende. Reva mı hı? Söyle bna :)

Adsız 03 Ocak, 2011 20:00  

Bak içimde kalmasın diye söylüyorum: benimde sadece 2 odası olan ve balkonsuz bir evim var. Sende çalışıyorsun bende. Reva mı hı? Söyle bna :)

Adsız 03 Ocak, 2011 20:00  

Bak içimde kalmasın diye söylüyorum: benimde sadece 2 odası olan ve balkonsuz bir evim var. Sende çalışıyorsun bende. Reva mı hı? Söyle bna :)

Godsyndrome 03 Ocak, 2011 22:37  

simeranyam:ama ben sokak lambalarının altında sabaha kadar ders çalıştım desem de inanma nasip be hafız daha iyisi senin olur umarım ;)

bi dost 04 Ocak, 2011 02:40  

evli kadının akranı olan bekar kadından bahsedişinde aldığı yüz şeklini bilmiyorum da bekar kadının kendisiyle yaşıt evli kadından bahsederken çektiği acıyı ve bunun yüzüne yansımasını iyi bilirim. evin hayırlı olsun. orayı bir günah yuvasına çevirme rakı makı içip lütfen. (höhöhö)

UYKUSUZ// UYURGEZER 04 Ocak, 2011 08:44  

gidin anadolunun geniş steplerinde bi basket sahasıyla nerdeyse boy ölçüşcek ebatlarda evlerde oturun, bizde bu istanbul denilen yerde kuş yuvası kadar evlere tıkılıp bütün paramızı da kiraya verelim..hııh.. kıskanc değilim hiç :P UYRGZR-.-

Ateş Böceği 04 Ocak, 2011 09:29  

Biri bana rakımı dedi :))

Adsız 04 Ocak, 2011 11:40  

Halinden memnun bir Godsy yazısı okumanın şokunu üzerimden atar atmaz, ki uzun süreceği kanaatindeyim, gerçek yorumumu yazacağım…

Balkonunda sandalyende tıngır mıngır sallanırken birde azıcık, minicik, uzaktanda da olsa, iyot kokusu olsaymış…

Adsız 04 Ocak, 2011 11:40  

Halinden memnun bir Godsy yazısı okumanın şokunu üzerimden atar atmaz, ki uzun süreceği kanaatindeyim, gerçek yorumumu yazacağım…

Balkonunda sandalyende tıngır mıngır sallanırken birde azıcık, minicik, uzaktanda da olsa, iyot kokusu olsaymış…

DeliRapunzel 04 Ocak, 2011 12:42  

oldu o zaman ne zaman toplanıyoruz :)

Pembe 04 Ocak, 2011 14:47  

Cola zararlı bişi godsy aynı zamanda kapitalistlerin cebini doldurmanın gayrisafi milli hasıla üzerine düşçekimsel höykürüsü v.s..... demicem yaa..
Colaya alternetif bir içecek olarak şalgam suyunu aylarca denedim sadece üzerinde 0 kolesterol yazıyor diye ama mide yangısından öleyazdım.. ha bir de genç evli kadınlar ve yaşıtı bekarlar ne güzel bir saptamadır tebrik ettim Godsy

Godsyndrome 04 Ocak, 2011 23:56  

bi dost:günah yuvası ne güzel lan yapayım hemen :D

uyurgezer:hemen değişebiliriz müdür var mısın ?

ateşböceği:evet sen dolaba koy ben geliyorum :D

balistes:godsyi hiç tanımamışsın.

delirapunzel: kapımız her zaman açık :D

pembe:benim de öyle bi denemem oldu ama şalgam bence lavoba açıcı olarak kullanılması gereken bi ürün :D

Adsız 05 Ocak, 2011 00:38  

Sevgili Godsy,
Henüz günlüğünün tamamını okuyamadım. Günlüğünün tamamını okuduğumda, belki, seni anlayabilirim (tanıyabilirim)diye düşünüyorum. Ama naçizane bloğun hakkında şunları söyleyebilirim. Senin bloğun durum komedileri gibi, hepimizin yaşadığı ama farkında olmayıp geçtiği detaylar. Bu detayları Godsy’nin yorumundan okumak hoşuma gidiyor. ..Bir yerlerde senin bloğun için "kendi iç sıkıntılarını anlattığı bloğu bizatihi iç sıkıntılarına birebir gelir" mealinde bir şeyler yazıyordu...Senin günlüğünü okumak beni neşelendiriyor (Sana tuhaf gelebilir ama bazen de hüzünlendiriyor)… Gerisi de hikâye zaten...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP