20110105

Başlık

Müdür:Benim aradığım numara fransaymış ben de niye bu kadar uzun diyorum.Sen arasana şunu.
Bir Müşteri:Haa ne diyodum Tayyip büyük adam ama korkuyorum.İsraille çok uğraşıyor.Öldürürler bu adamı mossad ajanları öldürür.
Ben:Alooğğ diğer kapılar ne zaman gelecek?
Taşeron firma yalancısı:Hangi diğer kapılar?
Ben:10 adet kapı gelecekti de 3 adet kapı geldi ya hani ondan üçü çıkardığımda kalan 7 kapı diğer kapılar oluyor.
TFY:Anlamadım abi.
Ben:(tekrar)
TFY:Ben seni 5 dakka sonra arıyım abi.
Müdür:Ne diyoğ?
Ben:Arıycak müdürüm.
Müdür:Bi de şu adamı ara ya sabahtan aradım sürekli meşgul.
Aynı Müşteri:Çok ilerledi memleket çok.Eskiden bu yollar hep bozuktu.
Ben:Bu numara bizim kurumun numarası müdürüm.
Müdür:Nasıl la?
Ben:Adamın numarası yokmuş sanırım, kayıt ederken mecbur olduğundan bu numara yazılmış olmalı.
Müdür:he he he heh
-1.5 saat sonra-
TFY:Abi ustamız bi hata yapmış,yanlış yazmış diğer kapılar yok,haftaya hazır olur söz abi.
Ben:Olur tabi canım üçle on çok yakın sayılar.
TFY:İyi günler abi.
Hala Aynı Müşteri:Sen bilmen bu yolda yürünmüyodu önceden bi de şimdi bak.
Ben:Haklısın abi adamı engellemeseler buraya duble yol yapar,şu kavşağa da alt geçit. İnşallah o günler de gelecek.
Müşteri:Eğer bi komplo yapmazlarsa.
Ben:Olur mu hiç hiç olur mu abi....
Off sıkıldım.

3 kişi karşıladı;:

Adsız 06 Ocak, 2011 23:47  

Sıkıntı olur tabi..insanın eviyle işinin arası, bir annenin çocuğuna pencereden, “Çocuklarrrr yemek hazır” diyebileceği mesafeden olunca. Bide gençler öle “sıkıldım” felan demez… En son anneme “sıkıldım” dediğimde aldığım cevabı bir “İstanbul hanfendisi” olmam hasebiyle buraya yazmıyorum : )

bi dost 08 Ocak, 2011 14:48  

ayyy kıyamam :D ama tayyip büyük adam şimdi müşteri haklı :pp

ya o değil de tfy ne şanslı bi insanmış, seninlen konuşmuş bissürü :# (imza: güzel ses tonu hastası bi manyak insan)

Godsyndrome 09 Ocak, 2011 18:47  

balistes:ne yazmakla olur peki?

bidost:aradın da açmadık mı müdür :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP