20101229

Yaprak Dökümü Özel

Önemsememiştim.Sadece bi dizi demiştim.Ben üniversitedeyken geldi alirıza bey İstanbula.Boğazda rakı balık yapamadan kızlarının dertleri başladı.Sonra ben okulu bitirdim kpssye hazırlanmaya başladım ama ali rıza beyin kızlarının kırdığı cevizler bitmedi.Annem sonuna kadar sesi açtığı içindi bi diziyi duyarak izlemek.Gün geldi ben monopol piyasaların derdindeyken alirıza bey;enişte fantezisi yapan kızının derdine düştü.Yatmak ve ağlamak dışında herhangi bi amacı bulunmayan kızlarıyla boğuşan adamdan aldım yaşam gücünü.Ulan dedim sen vergi hukukunu kafana takıyorsun bak adam odunlukta yatıyor.Ben askere gittim sonra izleyemesem de biliyordum emindim alirıza efendinin kızları yine birileriyle yatıyor,anneleri; zenginse yat kızım yat yat diyor alirıza felç olmak için teyakkuzda bekliyor.Kazalar,depremler,şantajlar birbirini kovalıyordu.Ey hayat sen şavkı sularda bir dolunaysın diye kendi kendime tekrar edip dizinin etkilerini en aza indirmeye çalışmakla geçiyordu çarşamba günleri.Ben askerden geldim,işsiz dolaştım ağzımda cigara altılı kuponları yatırdım.Alirızadaki yapraklar döküle döküle bitmedi.Finaller arıyordum kendi kendime ulan diyordum 3 kız koskoca 3 kız bi de exgelin 4 dene hatun ; hepsi birden aynı anda nasıl vaginusmus olucak ki dizi bitebilsin.Ama bak işte sen de bittin alirıza.Yengesinin önsevişmesini gören küçükibo gibi,böyle mi olacaktı gibi, melekler adası gibi,200bin dolar verip üstüne şehrazat denen kazulet karıyı alan onur gibi ebediyete ulaşıyorsun sen de.Sesin kalıcak aklımda sadece, burnundan konuşan aliyenin neğniiiiiiz diye seslenmesinin kaldığı gibi bana tssu ferdiğğ esmeraldağğ bakışlarını da unuturum elbet alirıza zamanla…
Konumuz alirıza bey değil elbet, yaprak dökümü gider kızım nerede başlar o biter suya düştü başlar o biter inek içti başlar.Müge Anlının seri katil olduğu bi dizi çekilmeden türk dizileri rönesansa giremez.

6 kişi karşıladı;:

Ateş Böceği 29 Aralık, 2010 13:16  

:)) ali Rıza amcaaa candır
bir bir dizi ilemedik hem aynaya baktık
Müge Anlı evet cinayete kurban giden bir ev kızını oynasa ohh miss dizi sektörü rekor kırar ve fakat bu kada rdizi arasında bihter ve behlülü göremedim ya..

Godsyndrome 29 Aralık, 2010 19:01  

ateş böceği:bihterime tek laf ettirmem o benim canım canım :P

ferdagokturkince 29 Aralık, 2010 21:45  

bak dostum, çok iyi bi noktaya değinmişsin. hem öyle bi özet geçmişsin ki, hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçti desem yeridir.. böyle mi olacaktı'dan başladım, melekler adası, küçükibo, sonra emrah'ın vardı bi tane dizisi bu evlatlık mıydı neydi ama bilmiyodu ağa dizisi türünde bi şeydi, lise sonda izlediğimiz trt yapımı koçum benim dizisi, ne kadar gereksiz yapım varsa hepsi gözümün önünden geçti... sahi lan bugün ölecek olsam, hayatımın film şeridinde hep bu gereksiz kalabalık olacak. ;) yaprak dökümünün bitecek olması beni o denli sarstı ki; az önce fatmagülün suçu ne? yazan yerde fatmagülün suçu yok yazıyor zannettim.. iç sesimle, gerçek birbirine karışır oldu.... vaginusmus mevzuuna gülerken kendime geldim tekrardan. özetle, yaprak dökümü biter yeğeeennnn meseleeee bitmesiii değil, mesele bunca zaman beynimizin hoşaf kıvamına gelmiş parçaların tekrar düzelip düzelmeyeceği..

Godsyndrome 29 Aralık, 2010 22:00  

çilekperisi:çok doğru bi noktaya parmak basmışsın müdür.ayrıca koçum benimi nasıl unutmuşum ben ah bu tarık akan dizileri demem gerekliydi.neyse sorunun çözümü için cnbc dizileriyle detoks yapmanı öneriyorum :D

Adsız 29 Aralık, 2010 22:06  

Bak tamda kafamı kurcalayan soruydu bu işte.. bir bölümünü bile seyretmemiş biri olarak, incecik bir kitapdan 4 yıl boyunca ne anlatılır, paragraf başı bölüm olsa ancakkk… paragraf başına bölüm yazmayı başaran senarist için bir alkış yapalım lütfen :D

Godsyndrome 29 Aralık, 2010 22:18  

balistes:izlemedin demek hiç hem de senin yaşadığın hayat hayat değil söyleyim :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP