20101226

Kanayan Yara; Gusül


Minik eller isminde bir "çocuk" korosunun böyle eğitici öğretici bir sürü videosu var.Ben en çok bunu seviyorum.Sadece sözlerle değil vücut diliyle de anlatıyolar konuyu.Sadece bununla yetinmeyip bir de gösteriyorlar.Bu videoda bir ördek aracılığıyla göstermişler mesela gusül abdestinin nasıl alındığını.
Bu videoyu ekledim çünkü yeni yılda cenabet okuyucu istemiyorum :P

11 kişi karşıladı;:

bi dost 26 Aralık, 2010 18:54  

ben de ortaokuldayken böyle bi çocuk korosuna katılmak istemiştim, ama sesimi beğenmemişlerdi, hamideyi almışlardı :'( tabi şimdi mutluyum seçilmediğime. anam hallere bak! kooolaydır a canım! :D

Sleepandbeer 26 Aralık, 2010 20:35  

Neden bahsettikleri hakkında fikri olan korolar istiyoruz

Ateş Böceği 26 Aralık, 2010 20:49  

:))Te Allam ya delirdin iyice heee

neler yaptırıyorlar çocuklara

dersaadet 27 Aralık, 2010 09:05  

Ben şimdi çarpılır mıyım dersin:)

Unknown 27 Aralık, 2010 09:42  

Özellikle Kevser, Kübra ve Büşra'nın performansları çok iyi. Tabi grubun nazar boncuğu minik Mevlüt Yasin'ini de unutmamak gerek.
(Erkek çocuğunda riske girdim ama kızlarda 3/8 bankolar bankosu bu üç kız ismini yazarım kuponuma.)

Cavill 27 Aralık, 2010 12:49  

herşeyi geç, ördekler süper :D

Efsa 27 Aralık, 2010 14:11  

ahaha bu benim favori videolarımdandır. :)) annemlere de izletmiştim vakti zamanında. ailecek takip ediyoruz. :)

Godsyndrome 27 Aralık, 2010 19:21  

bidost:hamide ne lan babaanne ismi gibi.

meta:bunlar da biliyo bunlar da ne çakal bunlar.

ateşböceği:ben niye delireyim yaw.

dersaadet:pis münafık seni :D

cornelius:oyunculuk doğuştan gelen bişey müdür bu video bunun kanıtı.

meyer:evet özellikle de en son sahnedeki.

efsa:annen de mi gusülü bilmiyordu yazık çokk yazık :P

Pembe 28 Aralık, 2010 01:31  

bu çocuklar güsul almayı hacet ettirecek ne eylemiş olabilirler kafamı kurcalayan bu şuan

gmailimi yeni aldığım için bir süre sürekli yorum yapacağım godsy kusura bakma)

ferdagokturkince 28 Aralık, 2010 21:01  

ahhahah ben bu gruba mı gülsem, bi dost'un hamideyi hala unutamamış olmasına mı gülsem bilemedim. cidden hamide ne yaa? ben de 23 nisan'a böyle bi şey yaptırıp kendime bi fan kitlesi oluşturcam. hamide isimli öğrencim olsa voliyi vuracaktım ama şansımı artık fatmagülden yana kullanırım ben de...

Godsyndrome 29 Aralık, 2010 12:24  

pempe:niye kusura bakayım müdür yap tabi :D

çilekperisi:biz hepimiz hamideden nefret ediyoruz o bilmese bile :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP