20101204

Haberler Haberler

-Bir facebook ilişkimin daha sonuna geldim-mişim enteldantel terketti-miş beni.Haberim bile yok lan.Orhan Gencebay-Sevim Emre gibi olcaktık oysa,
-Ben de zaten enteli aldatıyordum.
-İnsanın çuvallaması denilen şey telefonu sevgilinin açmasını beklerken babasının çıkması memnun oldum efendim bile dedim adama niye diye sorsa ne diyeceğimi de çok merak ettim.

-Blogsınırsız tarifemizle -artık herkes özgürce sövsün diye- yorumları herkeslere açtık evet sen ordaki, bi gmail hesabı almaya üşenen birisi olmanı bile anlayışla karşılıyorum (hoşgörü adamıyım)
-Açtık dediysek açıcaz anlamında pek yakında.
-Böyle kurumsal kurumsal sanki blogu 100 kişi birden hazırlıyormuş gibi konuşmasını çok seviyorum.Oysa herşeyine ben koşuyorum bu blogun.

-Otobüs seyahatlerinde koridorda oturuyorsam ve pencere kenarındaki eleman kahve istemişse işte o kahveyi alırken bende bi korku bi korku.Sizde de oluyo mu la!
-Ayrıca bir mendil gibi kenara fırlattığımız ariston etiketli yazılarımız da yeniden başlıycak (bak yine çoğul konuştum)
-Twitterda mariiğmağaruvv nickli bi kız olmaması çok üzüyor beni.Ben kız olsam (önüme gelen her erkekle yatardım diyeceğimi sanma) böyle bi nick alırdım.
-Resmihizmetemahsustur adlı blogum için beyaz resmi plakalı bi torosun yan kapı fotoğrafı olsa süper olur.Biriniz bi kıyak çekin.
-Hayatta kendimi durduramadığım tek şey mail adresi almak sanki pentagon peşimdeymişcesine durmadan yeni hesap 180 haneli şifreler falan, bu gidişle en son mail adresim pasparonayak@ olucak.
-Neyse gitmem lazım yarın sınavım var.Öbdüm.

6 kişi karşıladı;:

bi dost 04 Aralık, 2010 02:44  

bizde de oluyo.

Godsyndrome 05 Aralık, 2010 02:00  

essah mı :)

UYKUSUZ// UYURGEZER 06 Aralık, 2010 14:07  

ben seni ariston etiketli yazıların YÜZÜNDEN buldum..dikkatini çekerim sayesinde demedim :) o aralar buzdolabı alcaktım onu araştırıyodum.. o dediğin korku aynen bende de var..bilesin.. yanlız değilsin.. UYRGZR-.-

küfkedisi 06 Aralık, 2010 16:42  

kesinlikle otobüs yolculuklarımın kabusu. ha döküldü ha dökülecek, cam kenarı istemese de muavin, host her neyse kesin dökecek tribindeyim.

Godsyndrome 06 Aralık, 2010 20:07  

uyurgezer:hahahah daha evvel söyleseydin ya müdür bilmiyodum ben, faturayı blog adresine yolla hediyemiz olsun buzdolabı :)

küfkedisi:korkum bi gün korktuğum şeyin başıma gelmesi :D

inegimamagozlugumyok 17 Aralık, 2010 09:32  

kahveden korkmakta haklısınız hepiniz. benim üstüme döküldü. yandım, yandım. soğuyunca da ıslak bi apış arasıyla devam ettim yola.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP