20101212

Bezgin

Wikileaks hep batının oyunu bence(gündem yazısı)
Türk sineması da atağa kalktı(sinema yazısı)
Hayat çok güzel(İnandırıcı olmayan yazı)
Hayat çok kötü(Sıradanlaşmış yazı)
Nolcak bu galatasarayın hali(spor yazısı)
Ayy bi güldük bi güldük anlatamam yani(komik yazı)
Ezel de sıktı(dizi yazısı)
Tuzluğun içine onbeş-yirmi tane pirinç atarsan rutubeti alır(mutfak yazısı)
Kadınlar çiçektir(yalancı erkek yazısı)
Allah erkeklerin belasını versin(sıkıcı hatun yazısı)
Yeni yılın size manyak aşklar bol para falan getirmesini dilerim( gerçeklik kavramını yitirmiş dilek yazısı)

Hazır yazamıyorken, hiç beklemediğim anda okunacak bissürü kitap bulmuşken,nihayet benim sinema klasiklerimi içinde barındıran bi internet sitesi bulmuşken,aşktan yana şansım yoğk diye şarkılar mırıldanırken siz de kendinize iyi bakın.öptüm.

12 kişi karşıladı;:

bi dost 12 Aralık, 2010 02:19  

bu kapsalı yazıdan dolayı seni kutlar, ezel bence de sıktı der, giderim.

UYKUSUZ// UYURGEZER 12 Aralık, 2010 03:02  

kitap ve film. Daha ne olsun?
Bende de bi fincan çay, penceremdeki uydunun demirlerinden birine sığınmış bi güvercin,radyoda ispanyol meyhanesi, bi de kar var şimdi..Gökyüzü kızıla kesmiş yarın kar daha da çok olacak ihtimal.
Öptüm.
U(YKSZ)

Android 12 Aralık, 2010 04:06  

ajan o zaman yeni yıl sana bol para getirsin bence. ayrıca getiren yeni yıl değildir santa kılaustur.ama böyle dersek daha az gerçekçi olucağı için demedim.nasılım.aferin bana bence.

UYKUSUZ// UYURGEZER 12 Aralık, 2010 11:06  

yazını okurken keşfettim, laptopun ekranı çok pislenmiş.(ilgisiz yorum yazısı) UYRGZR-.-

hayalperest.im 12 Aralık, 2010 12:01  

Yahu arkadaş nası adamsın, asıl açıklaman gereken yerleri atlayıp öpüvermişsin...

Hangi kitaplar onlar ve hangi site o merak içinde kaldım :/

ferdagokturkince 12 Aralık, 2010 14:21  

bu da gülümseten godsyndrome yazısı olmuş. pek de iyi olmuş, çok da iyi olmuş.

Ateş Böceği 12 Aralık, 2010 18:25  

:)ne yazarsan yaz ben okurum demişmiydim yazamadığın yazılarını da ( gel gör beni aşk neyledi yorumu )

haha iyi akşamlar efenim..

Godsyndrome 13 Aralık, 2010 21:59  

bi dost:kut kut kut yazmamışsın.

uykusuz:senin ortamlar daha güzelmiş.

android:keşke ajan gelse de paralar ezsek birlikte.

uyurgezer:blogumla gurur duydum yorumunu okuyunca :D

caşilo:reklam olmasın müdür yea..

çilekperisi:eyvallah müdür.

ateş böcüğü:gözümsün ;)

dersaadet 14 Aralık, 2010 15:00  

Valla ben de kitapları merak ediyorum...

OlurÖyle 16 Aralık, 2010 23:04  

derin bir uf of çekesim var ki tam da aynı haleti ruhiye.
yazmak bile çözmüyor artık.

Adsız 17 Aralık, 2010 12:50  

Yaptım olacak... (deneme yazısı)

Godsyndrome 17 Aralık, 2010 12:53  

dersaadet:sana isim falan yok sen artık kara meleksin :D

karakutu:ne desem olmayacak sussam daha iyi müdür.

balistes:hahahaha süpersin :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP