20101119

Yazamıyorum aq -yazma o zaman aq

Allahım.... Bildiğin gibi sana sayın bayım,müdür,hafız,hacı,şişş sen demeyip Allahım dediğimde ciddiyimdir. Eskiden ne de güzel yazıyormuşum ben , kafam ne güzelmiş benim.Şimdi hiç bi halt yazmak gelmiyor içimden zira eğlenceli gelen hiçbişey yok.Bütün gece vergi iade zarfı doldurmuşcasına bi surat ifadesi yüzüme yapıştı nerdeyse.
Benim buralardan gidesim var, zaten bence göndermen de hataydı zira ilk milyondolarımı kazanmam gereken zamanın üzerinden 10 sene geçmesine rağmen ben daha ilk binliramı bile kazanamamış haldeyim.İzlandalı model sevgilimin olması gereken yerde elyaf bi yastık duruyor. Sabah uyandığımda da empire state silüeti yerine bilmemne camiisinin minaresini görüyorum ki bence estetik açısından hiç hoş değil.Hatırlar mısın sana emekliliğimi büyükadadaki konağımda geçirmek istediğimi söylemiştim ama duruma bakınca sapancada devre mülk bile zor gözüküyor.
Bildiğin gibi evlilik düşüncesi bana pek keyif vermiyor bu kelime ne zaman geçse kendimi migrosta nişasta alırken görüyorum ki onun da vergi iade zarfı doldurmaktan daha eğlenceli olcağını sanmıyorum.Çocuk fikri de cezbetmiyor beni zaten kumandaya uzanmaya üşenen bi insan olaraktan hayatıma bi eşekoğlu eşek sokma fikri akıllıca değil.
Sonuçta tanrısın bi idrak kudret o tür ayaklar var sende ben de izah etmeyi sevmem zaten. Ben çok sıkıldım.Bence yaşayacağım bişey kalmadı ya la... Bu kadarı kafi bana.Ben de artık münkarla nekire istediğim sorudan başlayabilir miyim ehi diye şakalar yapmak istiyorum.
Bugüne kadar edindiğim tecrübelerden anladığım kadarıyla senin idrak çok parlak da ikna konusunda bi sorun var.Çok zor ikna edilen bi yapın var o yüzden bu cümleyi de yazmam gerekecek. Ümit Besen dinliyorum hacı parça adı da vereyim yıkılan gurur,dinlemekle kalmıyorum üstelik çok güzel bi şarkı gibi geliyor bana.Bu saatten sonra böyle bi sil baştandır bi ye dua et sev ayaklarıdır hiçbişey kurtarmaz beni bence.Hatta yazımın sonunu da bergenden bi şarkıyla bitireyim de umutsuzluğumu iyice anla, al bu dünyadan yarap yalvarıyorum.Neyse böyle işte.Öptüm bye

9 kişi karşıladı;:

crazywomenrosemary 19 Kasım, 2010 01:32  

Ümit Besen in sesini kapatsan ilk kurtuluş adımını atarsın,şu an erken münkir ve nekir e şaka yapman onlara da şimdilik yüz verme..daha çok işin var..biz yeni blog arkadaşlarına okutacağın yazıların var..hadi ama bekletmeeee :))

victor van dort 19 Kasım, 2010 01:44  

ölme lan:(

Godsyndrome 19 Kasım, 2010 01:52  

crazywoman:içimdeki sesi kapatabilsem daha güzel olacak bence hafız :)

victor:birimizin önden gitmesi gerek karamurat benim yani.

Ayris 19 Kasım, 2010 14:20  

aa aynı ben:/ yapma etme diyeceğim de dinlemeyeceksin...

Nina Noctis 19 Kasım, 2010 17:50  

Anam artık ikna mı olmuyor yoksa idrak mı edemiyor yoksa sadece inat bişey mi ben de anlamadım... Kulaklarını tıkayıp "lelelelelele..." dediğini bile düşünüyorum...

UYKUSUZ// UYURGEZER 19 Kasım, 2010 19:15  

sen bu yazıyı yazmadan 24 saat önce bizde seni çekiştiriyoduk ve yazılarındaki ruhun kaybolduğundan bahsediyoduk.. işe girmek yaramadı sana..diyoduk..kulakların çınladımıydı? işi gücü bırak evine odana geri dön :)) U(YKSZ)& UYRGZR-.-

Godsyndrome 19 Kasım, 2010 20:36  

ayris:ben yapma etme diyeyim sen dinle ;)

nina noctis:hahaha bi an tanrıyı öyle düşündüm de çok komik gerçekten.

uykusuz&uyurgezer: aynen valla uefa ruhunu kaybetmiş galatasaray gibiyim

Ayris 20 Kasım, 2010 11:02  

çok asiyimdir ama ben dinlerim; sen daha inatçı gibi duruyorsun(eski izleyicin değilim ama öyle anladım takip ettiğim sürede:p)
gerçi eskisi gibi değilmişsin zaten:)

Godsyndrome 20 Kasım, 2010 22:04  

ayris:inadımdır eskiden de şimdideb de :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP