20101122

Ege Yunan denizi mi oluyor evet yine alakasız bi başlık

Bi gün buraya "yaşarken çok komikti aslında ama anlatınca o kadar şey olmadı" yazıp gidicem. Allah ömür verirse -ki bence verir inada geldi galiba beni 350 yıl yaşatıcakmış gibi bi his var içimde on yıl sonra da hiçbişey olmamış gibi gelip işte girdim müdürün odasına vurdum masaya bastım istifayı sonra gidip evlendim sonra boşandım,avrupaya kaçarken bi tır konteynırında bulgar polisine yakalandım falan yazmak istiyorum.

Şimdi gelelim asıl meseleye niye yazamıyorum?Niye edebiyağta-yazıma-sanata!! karşı frikik atan sabri çaresizliğindeyim?Because(ingilizcemizi de konuştururuz icabında) çünkü burası bomboş, hiçbişey yok.Hayatım bomboş. İçki yok-kazı kazan yok-ebevyn çemkirmesi yok- akraba yok- arkadaş yok-sevgili ...(özel hayatımla gündeme gelmek istemiyorum)İşte bu yüzdenmiş ya la okuyucu. Bu gerçeğe ulaşınca ulan dosti dedim (dostoyevskiye dost sohbetlerinde böyle hitap ederim kendi kendime konuşmalarıma da dost sohbeti derim) sen ne zeki bi puştsun lan dedim. İşte sebep budur lan okuyucu sonra bana vay ruhunu kaybettin godsy vay allahbelanı versin vay senden tiksiniyorum falan demeyin...

Neyse ezel başlıyor ayy kenağn diyen kız saflığıyla gidiyorum.Hoşçakalınız...

15 kişi karşıladı;:

modafobik 22 Kasım, 2010 20:40  

Ezelciii seniii

Ayris 22 Kasım, 2010 20:59  

Niye ilk paragraftaki yazdıkların gibi olması yerine(poff, bu nasıl cümle:/ )

"çok mutluyum, bu yerden kurtuldum sonunda, sevgilimle de bir kaç aya evlenmeye karar verdik lan okuyucu, düğüne bekleriz, ehehe(şaka lan ne işin var?) sigarayı da bıraktım, ölmeyi istemiyorum- çocuklarım olsun istiyorum(yok hafız bunun için erken ama olsun benden iyi baba olur sanki, di mi okuyucu?) "

demeyi düşünmedin ki sanki?

mgntwmn 22 Kasım, 2010 21:04  

Sehirle ilgisi yok ezelin.ben de onu izliorum.çünkü bir yandan da bulaşık yikanabiliyor.hatta ütü bile yapılabiliyor.sanakizilcil sopası lazım(ii geliomus)

Godsyndrome 22 Kasım, 2010 22:00  

modafobik:evet olganın hastasıyım :P

ayris:sorduğun şahane bi soru işte o tür soruları sekis yaşından beri soran bi insan olsam bu hallere hiç düşmezdim :)

mgntwmn:kızılcık sopası ımm yaramaz kız seni ;)

Ayris 22 Kasım, 2010 22:12  

yahu benim dediğim senin dediklerinden daha olabilitesi yüksek:) yoksa tamam ütopik olabilir :p (bkz: benim bio)

UYKUSUZ// UYURGEZER 22 Kasım, 2010 23:20  

boşluk...nasıl bi şeye sahip olduğunu anladığında umarım "dolu" bi hayata dönmemişsindir.
Ayrıca ruhunu kaybetti diye atıp tutuyosak da, yazmadığında omuz başımızda yokluğun.
U(YKSZ)

Godsyndrome 22 Kasım, 2010 23:57  

ayris:olabilite sorunumuz değil sorun neden bu tür şeylere meylettiğimiz?

uykusuz:müdür beni işe alsana ya :)

UYKUSUZ// UYURGEZER 23 Kasım, 2010 06:48  

çırpınıyoruz ama bi gayret, bi umursama bi göz pırıltısı gördüğümüz mü var:)
U(YKZ)

BiPass 23 Kasım, 2010 15:06  

ay Godsy bi zamandır kızıyorum kızıyorum üstüne varmıyım çocuğun diye ses etmiyorum ama yeter artık aaaaa..!! iş olmayınca işsizim de devlet bana iş vermiyor da kpss yi geçemedim de bikbikbik, iş olunca yok işi beğenmiyorum yok evimi özledim yok çok sıkılıyorum bikbikbik, herşeye şikayet herşeye şikayet. pollyannanın zıt karakterli ikiz kardeşi gibisin, seni alacak kadına allah sabır versin valla
(atar no. 1, Kasım 2010, Istanbul)

Godsyndrome 23 Kasım, 2010 22:13  

uykusuz:yıa patronun sen olması lazım.

bipass:evet pollyannasal bi blog isteyen arkadaşlar senin blogunu ziyaret etsinler di mi :D

UYKUSUZ// UYURGEZER 23 Kasım, 2010 23:48  

Tamam işte Başbakanlığa yurt dışı türkler ve akraba topluluklar başkanlığı açtırdım, yeni.. bina da güzel..Masa sandalyeleri tamamlasınlar halletcez:))
U(YKSZ)

Godsyndrome 23 Kasım, 2010 23:56  

ankaradaysa sorun değil hangi iş olduğu

BiPass 24 Kasım, 2010 10:14  

benimle laf dalaşına girme seni döverim :)

piano piano bacaksiz 24 Kasım, 2010 13:29  

Godsy ezel yorumları filan yap gün gün dizi yorumu yap bloğunda.. sinema eleştirmeni edasıyla daha çok hatun takımı takip eder hem bakarsın ekmek çıkar be.. belkide bulunduğun ilçede yeni mezun yeni atanmış bebek bir sınıf öğretmeni vardır böyle filiz akın model.. oda çok sıkılıyordur.. sonra bloğunu okumaya başlar falan filan :)

Godsyndrome 28 Kasım, 2010 18:49  

bipass:45 kg. halinle kimi dövüyosun sen :D

p.p.bacaksız:müdür o kadar iyimser olsam hiç onunla uğraşmam bahçeyi kazmayı başlarım petrol bulucam diye o işler yaş bence :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP