20101111

Kurbana nasıl girilir kimler girebilir farz mıdır vacip midir vesaire vesaire

Ey ümmeti müslüman bir kurban daha geldi çattı.Şimdi ben çocuk saflığıyla kurbanda kurbaa keselim,dünya bi potansiyel prensten daha kurtulsun desem de aslen et yemeyi seven bi yapım vardır.Bugün öğlen 14.45 sularında alara uzanın gizli aşkı ortaya çıktı haberiyle parçalanan bünyem konuyu denkleştirmemi zorlaştırsa da her allahın günü çalıştığım yere gelerekten kurban için kredi isteyen insanların aydınlanması açısından kurbana nasıl girileceğini kendi ailem örneğiyle göstermek isterim.
.......................
Benyanigodsy:Eee başka ne var ne yok?
Annem:Biz kurbana girdik?
Godsy:80 gr. altınımız varsa benim niye haberim yok?
Annem:Yok da memet amcan hani girecek kurban arıyodu da hanife teyzenin kurbanına ortak olmuştu ya,işte hanife bizi de giricek zannetmiş bizi de yazdırmış.
Godsy:Hımm hanifeye ayıp olmasın diye yani allahla bi alakası yok.
Annem:Öyle deme oğlum kesiyoz işte.
Godsy:Ne alaka anne,mahşerde ne diyecen "hanifeyi kıramadık müdür ondan kestik mi diyecen"
Annem:Aksi aksi konuşma bee,
Godsy:Meee neyse bana ne ben mezeme bakarım rakının yanında kavurma olsun yeter ki.
Annem:Niye beni üzüyosun oğlum böyle konuşma ya!

Evet örnekle açıkladığım gibi din kardeşlerim, kurban denilen şey farzdır kimlere farzdır? kesmelerine müsaade edilmemiş insanlar eşe dosta karşı mahçup olmasın, çocuklar et beklemesin(o da ne demekse artık) kurbanın birinci günü malak gibi yatılmayıp ay çok yorulduk denilebilsin diye kesilir afiyetle yenilir.
Ben zaten zamanında yetmez ama hayır derken, anayasada bi kurban düzenlememiz yok seçimler kurbana denk getirilirsin iktidarda hangi parti varsa bedava kurban versin diye bi madde olmadığından hayır demiştim.Ne kadar vizyon sahibi olduğum bir kere daha ortaya çıktı. Hayırlı kurbanlar...

4 kişi karşıladı;:

Ateş Böceği 11 Kasım, 2010 10:33  

vizyon sahibi godsiyim benim :)

ben biliyordum zaten senin nasıl viyon ve füzyon sahibi olduğunu boşuna evlenelim demedik heralde

neise bayrama kadar ben yoğum buralarda herkese selam ederim gel gel hadi senide öpimmm :))

Godsyndrome 11 Kasım, 2010 23:47  

ateşböceği:öp öp sıcak sıcak :P

bi dost 12 Kasım, 2010 03:45  

kendimden geçtim artık da anneni üzmeye utanmıyo musun sen çocuk?

Godsyndrome 14 Kasım, 2010 00:02  

bidost:tabii ki hayır

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP