20101010

Şeyler

Bitkindim,senin çiçeeen anlamında değil yorgunluk anlamında bitkindim. Sızlanmıştım, sızlanmalarım bitince içip içip sızmıştım. Her yanım sızlıyordu derdim dağlardan büyük ve azar azar sızıyordu,aşkın dağlarda gezerdi.Allahım beynime neler oluyordu.Ankaradaydım, evimde ve üstümde 15.yy capon imparatoru tarahuranın kimonosundan esinlerek çizdiğim picamam vardı. Bir ev hanımı coollunda yaklaştım kapıya zira arada çalardı.Karşıma çıkan cansu'ydu, yelloz yine çok datluydu.Bense pikniğe gidicek kaportacı muzaffer gibiydim elimde bi tek küçük tüpüm eksikti.Gel dedim cansu dedim zira evde kimse yoktu.90 metreğkarelik evdi zaten saha avantajını kullanabilirdim.Yok girmiyim dedi,allah belanı versin cansu dedim ama içimden dedim. Açıköğretim şeyim sizdeymiş galiba dedi.Herhangi bişeyin bende olsa ben bu kadar bıçkın mı olurdum lan cansu dercesine baktım gözlerine.Şeyin bizde yok diyecektim ama o sırada o evde yaşamadığımı farkettim.Belki de şeyi bizdeydi.Gel arayalım desem gelmezdi yelloz bu sübyanımsı yaşının,masum güzelliğinin,insanları leylekler nasıl getiriyor godsy abi diyecekmişcesine safiyene bakışlarının altında kaşarın allahı bir kız olduğunu bir ben biliyordum. Bulursam ben sana haber ederim dedim.Babaannem arada uğruyor zaten dedi.Sen uğra be güzelim diyecek oldum diyemedim zira ben artık gadınlardan illallah etmiş biriydim.Cansu öylecene gitti, bi kere daha allah belanı versin cansu dedim.Sonra işte bizimkiler geldi ben aştiye geldim.Aşti de bi spastikle kavga ettim zihinsel özürlülere gerizekalı demem toplumda infial etkisi yaratıyordu.Sizin zeka geriliği diye tabir ettiğiniz şeyi ben gerizekalı olarak kullanınca itilip kakılıyor,toplumdan dışlanıyordum.Tanrı da kızıyordu sanırım bu sözüme ki otobüsümü bozdu , evet galiba işi gücü yoktu.
Aslında yazacak ne çok şey vardı,bahsetmek istediğim mühim konular,sorunlar bizler sizler onlar vardı.Ama yazamıyordum,içimin bi yerlerinde rtük benzeri şeyler vardı.Ben şimdi bloga bazen kendi ağzımı burnumu kırasım geliyor,bazen değil sık sık geliyor,bi geliyor hiç gitmiyor falan yazsaydım olmazdı.Trajedi komediyse komedi neydi?Benim hayatım niye bu kadar komikti. Bi ara buraya işe yarar şeyler de yazıcaktım o ara bu ara değildi ama yine de işte belki şehre bi film gelirdi belki bi roman olurdu yarınlardan falan.

9 kişi karşıladı;:

dersaadet 11 Ekim, 2010 16:27  

Abicim kendine bir reçete yaz sen. Sana en iyi sen gelir gari:)

Ayrıca 'Beceriksiz olmanın hüzünlü hikayesi' adlı yazına yaptığım yoruma verdiğin cevaba itafen (cümleye bak beeee), 'Ben haytımı yazsam roman olur. Bunalımlardan bunalım beğeniyorum da dışarıya belli etmiyorum ben. Kan tükürüp kızılcık şerbeti diye millete yutturuyorum naberrrr'

UYKUSUZ// UYURGEZER 11 Ekim, 2010 17:44  

Adalet bakanlığı memur alacak. Şartları bilmiyorum. İlgini çeker mi onu da bilmiyorum. Yine de haberin olsun istedim. Ne olur ne olmaz.
U(YKSZ)

Godsyndrome 12 Ekim, 2010 21:58  

dersaadet:ne dedim acaba merak ettim.
uykusuz:Saol müdür çok iyisin :D

ferdagokturkince 13 Ekim, 2010 13:25  

"allah belanı versin cansu. yapılır mı bu hiç delikanlı adama" dedim ben de ;)

Godsyndrome 13 Ekim, 2010 22:00  

çilekperisi:canan da haklı aslında

aeiou 14 Ekim, 2010 11:11  

(son yazına yorumları kapattığın için buna yazıyorum:)
sevgili godsy. sana iyi niyetle yaklaşmak istiyorum ama şikayet etme lüksün yok. çünkü inan ki herkes depresyonda. ayrıca yazdığın şeyleri (işsizlik, aşık olup mal olmak aptallaşmak, vb.) her türk genci yaşıyor. özellikle son zamanlarda. koca bir ülke dolusu tutunamayanız. belki kendini daha iyi hissetmişsindir böylece. üzülmeyi boşver ve sana tam olarak nasıl davranılmasını istiyorsan insanlara aynen o şekilde davran. sonuç verecek.

ferdagokturkince 14 Ekim, 2010 16:05  

en yeni yazı yoruma kapalı sanırsam, oraya yazamadım ama şunu demek istiyorum. bazen iç sesim gibi konuşuyosun.

fatosh 14 Ekim, 2010 17:45  

ona yorumu acsaydın da biz de suralara yazmak zorunda kalmasaydık;
kitap baslangıcı gibi olmus bi de olay örgüsü koysan ben okurum devamını..

dersaadet 16 Ekim, 2010 13:58  

Ben niye seni buradan taciz etmeyi denemedim ki:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP