20101025

Öyle Mutluyum Ki Blog

Yemediniz di mi?Sağlam bir godsyndrome okuru örneğin sezen aksu benim asla böyle bi duruma gelemeyeceğimi bilir.Eğlenelim istedim.Bi kere mutluydum ben hatırlıyorum.Babamın sırtındaydım, starda parliament sinema kulubunun sunduğu bi film vardı,aşık değildim o zamanlar hatta hiç aşık olmamıştım,birisi sigara içse yanımda öksürmeye başlardım.Ha ne anlatıyodum ben babamın sırtındaydım ve zaman dursun istedim.İlk defa zaman dursun istiyordum hem de o zamanlar için manasız olan bir zamanda.Bi daha hiç bu kadar mutlu olamam diye düşünmüştüm. Bi daha hiç o kadar mutlu olamadım zaten.Derbeder oldum diye devam etmeyeceğim yazıya zira bu blogu eğleneyim diye tutuyorum hala,metres tutacak param olmadığı için... Ama günlerim olağanüstü sıkıcı geçiyor.Bir zamanlar aşık olduğum takım elbise şimdi bana kefenmiş geliyor ve bir gün eğer kendimi asarsam bunu mutlaka bi kravatla yaparım.Yaşlı insanlarla çalışmak daha fazla yaşlandırıyor sanırım. Tek bi an oluyor bazen ve o tek bi anda yaşanan tek bişey sonucu ben kendimi yine herşeyi sorgularken buluyorum. Tam neşeliyim mesela içimden sevdim dedin hiç sevmedin sen kimleri mahvettin karağğğ melek diye şarkılar söylerkene pazara da yaklaşılmıyor herşey ateş pahası diyor yanımdaki adam ve ben o an farkediyorum nerede olduğumu.Nereye ait olduğumu bilmesem de buraya ait olmadığımı biliyorum.Ve bu düşünceden kendime bi plazma tv alarak kurtulamam. Ben pazardaki fiyatları bilmek istemiyorum,pazarın içinden bile geçmek istemiyorum.Bırak çocuğumun olmasını önlüğüyle okula giden bi veled gördüğümde ruhum daralıyor ulan biter mi senin okulun diye. E bunları yapmazsın olur biter evet belçikada yapmayabilirsin ama anadolunun ortasındayken bu çok zor.İçki sokamadığın lojmana sevgilini getiremezsin çünkü.Ve türkçede "acı" kadar piçleşmiş bi kelime yok,ne söylemek istesen arabesk kaçıyor.Yazımı çedrikten bir uyarlamayla bitirmek istiyorum. "Eğer yirmiyedi yaşındaysanız ve hala niye yaşadığınızı bilmiyorsanız, hayat çok zor"

13 kişi karşıladı;:

Adsız 25 Ekim, 2010 21:21  

Ve eğer yirmi beş yaşındaysanız ve en verimli çağınızda bir dağ başına sözleşmeli atanıp tüm hayallerinizi, hayatınızı ardınızda bırakmışsanız hayat çok daha zor.

dersaadet 25 Ekim, 2010 22:23  

Bana yaşamak istediğin hayatı anlatır mısın?

Profösör 26 Ekim, 2010 01:13  

Dünyada rahatlıks yoktur.

Godsyndrome 26 Ekim, 2010 20:10  

şirvan:bas istifayı :P

dersaadet:böyle havuz,kızlar, kokain falan ... bi bilsem mudur bilmiyorum ki.

profösör:ahirette de mor sümbüllü bağlarım yok.

DOREMİ 26 Ekim, 2010 20:31  

hoşgeldin cedric..yaşam bu ne yaparsın?

UYKUSUZ// UYURGEZER 26 Ekim, 2010 22:48  

Pazarı es geçme. Hayat üstüne kurulabilecek uzuuuun denklemin sadeleştirilmiş hali o amcanın söyledikleri. Domatesin kilosunun on iki liraya seyretmesinin lojmana sevgili getirememekle bağlantısı yok mu sence?
Koşulların, hayallerin,yapabileceklerin..Bu üç noktadan bir doğru geçirmeyip hayata zor demek kendinin dışında kendini seyre dalmaktan başka işe yaramıyor.
(vazgeçmeden haberdar ediyorum. TRT sitesinde eleman ilanı var. Son gün 1 kasım.)
U(YKSZ)

fatosh 27 Ekim, 2010 13:22  

Cedric de eve sevgili atamıyordu! ve evde bi dedeyle yasıyodu.

mgntwmn 27 Ekim, 2010 18:46  

okuduğum en güzel yazındı. ciddiyim.

Godsyndrome 28 Ekim, 2010 12:58  

crazywm: ağlarım içli içli ağlarım
uykusuz:en iiyilik sever okurum sensin müdür.
fotosh:sen ne fesatsın eve atmak falan cık cık cık
magnet:bi yazıyı ıska geçmişsin ama neyse :)

dersaadet 28 Ekim, 2010 15:58  

Bilmezsen olmaz ki ama:)

ferdagokturkince 29 Ekim, 2010 18:27  

allahımmm nolursunnn çok zengin olalım godsyndrome ve ben çalışmak zorunda kalmayalımmmmmmm. o zaman çok mutlu olacağız, büyük hissediyorummmm. yeter ki kimse bize bulaşmasın, ego problemi yaşayan insanlar musallat olmasınnnn. nolur dileğim kabul olsunnnn!!! aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

mgntwmn 30 Ekim, 2010 10:22  

takip edemiyorum artık eskisi gibi. hangisi?

Godsyndrome 30 Ekim, 2010 17:53  

dersaadet:yoo bak oluyor.

çilekperisi:tamam müdür ben de kazı kazana yöneleyim o zaman sektörleri tek tek ele geçirelim.

mgntwmn:ben de onu diycektim magni eskisi gibi değilsin bu ilişiye bi isim koyalım dediğinde cevapsız kalmam yüzünden mi böylesin? (aç davuk kendini..:) olmaz ferrari gibiyim ben kendi reklamımı yapamam mdür yea

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP