20101030

Öyle Mut...Dur la bu başlığı atmıştım daha önce

Godsy:Emredersin babacığım,annem konuşmak istiyor,öpüyorum babacığım.
Godsy'nin Babası:Ben seni akşam öpücem evladım.

Bunu yazıp bırakıcaktım aslında arkası yarın kuşağı yapıcaktım blogda akşam da öpücüğü anlatıcaktım interaktif bişiyler böyle ama dedim ki her yeniliği de sen yapma godsy,her yere de sen yetişemezsin ya...
Sonra da işte duygu dünyamdan bahseticektim size gadife gayık etiketi altında hisli hisli şeyler yazıcaktım sonra dedim ki yazıyım ama işte elektrikler kesildi...
Neyse işte zabah müdürcüğüm aradı ve dedi ki godsy lojman artık senin depe depe gullan.Karı kız getirmeyeceksin locmana dedi ben de maganda bahanesine sarılıp ne yani mahallemizin garısına gızına mı sarkalım müdürcüm diyecektim ki aldığım hagia bayramue collage eğitimim ve ailemin beni bi enderun görgüsüyle yetiştirmesi sebebiynan "olur mu öyle şey bu locmana giren kız anca gelinliğiyle girer kefeniyle de çıkar dedim.Seninle gurur duyuyorum dedi.Mamafih hakeza bittabi o sizin aslınıza rucu edişiniz müdürüm dedim.Giderek saçmalaşan bi görüşme olduğu için kapattım telefonu.

Şimdi bi lojmanım ve bir adet çek yatım var,çekip çekip yatıyorum gerçi ama daha fazla eşyaya ihtiyacım var.Modernizme olan tutkum ve minimalist bi çizgimin olması sebebiyle salona sadece bi belediye bankı yanına çöp kutusu önüne ufak yeşil bi paspas (paspas zaten ufak olur diye çoşmayın) bankın karşısına da siyah beyaz bi türkan şoray fotosu asmayı düşünüyorum.Bi de hobi odam olacak tabi maddi durumumla orantılı bi oda olacağından taso-gazoz kapağı-gazetelerin verdiği çiftlik maketleri falan olsun istiyorum.Yatak odam en sorunlu olanı zira oralardaki yatakların başlıkları yekpare hayatta kelepçe falan takamazsın bu durum canımı çok sıkıyor napcamı bilmiyorum.
Herkes 10 öğroğ versin robinyo beşiktaşa gelsin diyen çarşı taraftarı kadar bana bağlı olmadığınızı bilsem de yine de eğer "godsy bizim sitenin parkında bi dolu bank var birini çalarım bu akşam" diyen,yiğenini sevmediği için tasolarını çalıp bana gönderebilecek(taso var mı hala la!)okuyucularım çıkarsa çok sevinirim.Ha tabi bi okuyucum da der ki godsy ben 185 boyunda 95-59-95 ölçülerinde beyaz tenli-sibiryagurdu gözlü bi kızım hatta gızoğlangızım.Yataktır-bazadır-kelepçedir yok ama bunları tamam edebilirsen bi test sürüşü neden olmasın gelirim ben diyecek vefakar-cefakar-insanlık öldü mü diyebilecek bi okuyucum varsa dadından yenmez!(uykusuzum biraz ey dost kafam dumanlı) İçimden bi ses en az yorum alacak yazımın bu olduğunu söylüyor ama bildiğiniz gibi halk için değil sanat için yazıyorum bu blogda(at yalanı öpüyim inananı)
Neyse böyle işte canım sıkılıyor hava bozuk.Gerçekten bi locman dairem var ama newyorkta penthouse isterken anadoluda locmanım olması da içimde safiye ayla şarkıları çalmasından başka bişeye sebep olmuyor.Benim de ağlamakla inlemekle ömrüm gelip geçiyor Safiyem. Kör şeytan diyor ki olmuşken git bi de beyaz toros al, arka cama da "aslanı kediye boğdurduğuz ya lan" diye bişey yazdır.Gülme okuyucu sağım solum belli olmaz bakarım yaparsın. Ehliyet almam araba kullanmayı sevmem, araba satın almaya üşenmemem aşamalarını geçtikten sonra tabi. (para kısmını hiç saymıyorum) Neyse tadında bırakmak lazım yazıyı. --Son sözlerim de sevdiceğim için erkin koraydan gelsin.--("İnanma sen benim yaşadığıma sen gittin gideli ölmüş gibiyim,bn arycm sni öptm bye)

9 kişi karşıladı;:

dersaadet 30 Ekim, 2010 18:50  

Baban asker mi? Hem niye az yorum alacakmış? Başka sorum yok efendim:)

Kabakulak Kocakulakoğlu 30 Ekim, 2010 19:57  

şanslı piç :(

ciu 31 Ekim, 2010 12:19  

son sözlerini üstüme alındım,bilesiniz. imza:su

UYKUSUZ// UYURGEZER 02 Kasım, 2010 15:17  

lojman ha..derecen, kademen, ek göstergen nası tuttu bakim senin.. Bi de şanssızlıktan, bedbahtlıktan dem vurur:))
U(YKSZ)

fatosh 02 Kasım, 2010 17:06  

yorum sayısı az kalmasın diye yazı"yorum"..ehehe..

Godsyndrome 03 Kasım, 2010 18:38  

dersaadet:yok değil,dedem askermiş paşaymış paşa dedim benim ya bak özledim birden.

kabakulak:piç babandır,şansı var mıdır bilemem babanın yani...

ciu:alınınız,ne demek imza:ateş

uykusuz:işyerinin altın çocuğuyum desem yemezsin lojman çok eleman az o yuzden kolay oldu müdür.

fatosh:hahah saol müdür çok iyisin

Kabakulak Kocakulakoğlu 03 Kasım, 2010 21:21  

babam ortamın en şanssızı lan uğraşmasana adamla. yorumlardaki en şanslı piç deden çıhtı la adam paşa lan paşaa.

Ateş Böceği 05 Kasım, 2010 15:43  

can cagızım ben sana bankta gönderirim evdeki kanepe takımınıda :)ne demek yalnız yazının başlığına bir anlam veremedim ayrıca son şarkıyı bana itaf ettiğin için teşekkürler. hıı birde şu sibirya kurdu gözlü kızı şakasına söylediğini biliyorum kıskanmadım yani

öp.kib.by.sçs

Godsyndrome 05 Kasım, 2010 21:44  

ateşböcüü:bi alttaki yazının başlığına bakarsan anlam verirsin bence

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP