20101020

Burdayım


Her haltı bloga yazan bi insan evladı olaraktan iki gün sesim soluğum çıkmayınca merak edenleriniz oldu ben bi havalandım,böyle bi yavşadım anaaa 2(iki) kişi nerelerdesin diye sordu demek ki ben alkışlarla yaşıyorum falan dedim,içimden dedim tabi.Yazacak fazla bişeyim yok üzgünüm, kızgınım,kırgınım,yılgınım,öptüm,bye türü şeyler işte.Eskiden kaybettiğim neşeme kavuşmam daha kısa zaman alırdı ama yaş geçiyor.Nasıl olur bilmiyorum bi bakmışsın silmişim blogu bi bakmışsın kaderimin tecavüzünü ballandıra ballandıra anlatmaya devam ediyorum. Hep nasip bu işler valla,bi de gökte nikah kıyılmadıkça türü bişey vardı.Böyle işte.

7 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 20 Ekim, 2010 23:06  

Nerelerde, iyi mi hoş mu diye içimden soruyordum ben de.. Duymuş yanıtlamış gibi oldun. Bebekler'!in afişini görünce de bana hatırlattın bi daha seyredeyim içim buruk olduğu bi gün..Her gün yazmıyor olsan da silme bloğu. Bak iki satır yazını bile özleyenler var. Havalancan mı netçeksen et silme bloğu.
U(YKSZ)

bi dost 21 Ekim, 2010 01:34  

önce kafan dumanlıyken bile bi komik caziben vardı, artık iyice yaşlı bastonlu çekilmez bi adam olmuşun kaçalım kaçalım.

Ateş Böceği 21 Ekim, 2010 08:49  

Ayy sen iyice kaderci kısmetçi bir adam olmuşsun...Her saim bu kadar cool olmak zorunda değilsin dedikte hepten kader kısmet olayına bağladın sen herşeyi..Gökte nikah kıyma olayı bunu bende düşündümde yerçekimi diye bişiy varmış işte öyle :))

springoss 21 Ekim, 2010 09:36  

oluur oluuur herşey hallolur dont wori bi hepi :))

Ayris 21 Ekim, 2010 10:37  

asıl yaşlandıkça daha gamsız olmak lazım...

dersaadet 21 Ekim, 2010 17:29  

Acilen silkelemek lazım seni:)

Nina Noctis 21 Ekim, 2010 20:21  

tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın.. hayat böyle... :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP