20100701

Miğm

Normalde artıkın mim yazmıycam demiştim ama Bipass'ı kırmam da mümkün değil efendim.

1. Hangi işleri yarım bırakırsın ya da bıraktığın neler var?
Hiç bi işi yarım bırakmam ben.Beter olur mahvederim keşke yarım bıraksaydın lan derler o hale getiririm ama yarım bırakmam.Pitbull gibiyim paçadan yapıştım mı...

2.
Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
Normalde her haziranda bizden biri ölürdü ama kanserlilerimiz içinde ölen olmadı bu sene.Onun dışında çok yakin bi dostumu kaybettim sanırım umarım okuyordur da niyesini izah etme gereği duyar.

3.
En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?
Lazların yemekleri bana ağır geliyor.Pidenin üstüne şerbet döküp yaptıkları bişey var bi de sabah 8 de hamsili pilav yemiştim bikeresinde evlerden ırak.

4.
Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?
Aşk anlamında kimseyi unutmadım ben zaten.Cinsellik anlamında da Ayçayı unutamam ah Ayça ah diyorum.Ayçanın kim olduğunu bilmemeniz sizin sorununuz.

5.
Çocukken sevdiğin çizgi filmler?
Darkwing Duck tabii ki kendime hep onu örnek aldım.

6.
Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?
Nisan 2008 de kayıt oldum.Beatles vesile oldu.Onun bi şarkısını ararken işte voodoogirl'ü gördüm. Görüş o görüş.

7.
Çok paran oldu neler yaparsın?
Meblağğ belirtilmemiş.Benim için 2.5 milyar dolar çok para mesela.O kadar param olsa enterasanlığa gerek yok bence.Çizimini kendi yaptığım ev,rolls royce,playboy kızları,kokain yani başka ne olacak ki.

Bende mgntwmn hanfendiyi mimliyorum efendim.

8 kişi karşıladı;:

korkuluksuz köprü 01 Temmuz, 2010 15:26  

pidenin üstüne şerbet dökülen şey mafiş bir diğer adıyla pelit olsa gerenk, bi de şekerli makarna var, özlerinde aynılar, yağlı şekerli hamurlar.

dersaadet 01 Temmuz, 2010 17:58  

Bu mim dene şey ne ola ki? Ben de isterim:)))

Godsyndrome 02 Temmuz, 2010 00:41  

korkuluksuz köprü:evet olabilir serde lazlık var mı :D

dersaadet:tamam seni de mimlemiş olayım müüdür :)

korkuluksuz köprü 02 Temmuz, 2010 11:20  

yok ama etrafında dolanıyorum :P

BiPass 05 Temmuz, 2010 14:22  

Çok paran olunca birazını olsun bana vereceğini düşünerek mimlemiştim aslında ama sen elin playboy kızlarına harcamayı tercih ettin. Erkek değil mi işte hepiniz böylesiniz böhühü (hala bunalımdayım idare et)

Godsyndrome 05 Temmuz, 2010 14:29  

BiPass:Playboy kızlarına para verir gibi yapcam zaten.İstediğin para olsun hafız o kolay :D

ne ben olabildim ne de başkası 05 Temmuz, 2010 14:33  

simimyamı seni dövmeye davet ediyorum, halbuse biz ikimiz ne kadar başarılı olduyduk anti mim tarikatımızlan! yoktu lan ne zamandır mim mim :)

Godsyndrome 05 Temmuz, 2010 14:36  

hopçikiyaya:sanki mim dışında bişey yazıyo gibi mimi beğenmiyo sen önce yazı yaz yazıııı :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP