20100630

Enteldantel İnsanı

Ara sıra canım insan çekiyor konuşmak baabında yani, enteldantel kızımız da bunlardan biri, ben sordum o söyledi.

Godsy:Neden enteldantel hafız,dünyada nick mi kalmadı maçipiçuda bi güzel maçipiçu kadar güzel diye bi nick alamaz mıydın?
Enteldantel:Ya sorma o nick işinden çok mustaripim. Antin kuntin işler kabilinden aldığım mahlas üstüme yapıştı adeta. Bir ara değiştirdim fakat mına goduğumun okurları yeni nicki bir türlü kabullenemedi, ipneler. Mecburen geri vites yaptık.
Godsy:Zor kadın mısın cevabın evetse neren zor yani?
Değilim, bilmiyorum. O ne demek la? Şöyle diyeyim, sinirli biriyim nihayetinde. Birçok şeye tahammül edemiyorum. Sabahları bana tahammül edebilen çok az insan tanıyorum beri yandan. Ama genel vaziyetim sıkıntılı değildir. Karşımdakinin iyi biri olduğunu düşünürsem pek zorluk çıkarmam yani.

Godsy:Ben okuyucularına sarkan bi bloggerım biliyosun oysa sana sarkmadan direkt evlenme teklif etmiştim.Ne hissettin o an, ilk kez ateşi hissettin mi yüzünde ellerinde yoksa la kimlere kaldık mı dedin?
Enteldantel:Ay bu benim çok alışık olduğum bişiy zateeenn sdfsfds. Şaka la, yani 3 kere ciddi ciddi evlenme teklifi aldım ama çok güldüğüm için vazgeçtiler galiba :( Böyle şeylere nasıl reaksiyon verileceğini bilmiyorum. Bir de kimse beni istemeye gelmedi, bunun ezikliğini çok hissediyorum :/

Godsyndrome:Çok küfür ettiğin bi gerçek çocukken amcaların mı öğretti sana bu bunu yoksa sen zaten küfretmek için mi doğmuşsun bi de kızlar niye aq diye küfür eder çok saçma değil mi?
Enteldantel:Esasen çok küfür etmiyorum, yeri geldiğinde küfür ediyorum. Yeri çok sık geliyorsa bu benim kabahatim değil, kahpe kader. Amcadan değil ama bir atadan dededen durumu var. Dedem çok sağlam küfrederdi, annem de hiç fena değildir o hususta. Armutu çok ötede aramamak lazım yani. Bazen ciddi yazdığım şeyler hakkında "çok güzel ama küfürden rahatsız oldum ekikiki" gibi mailler alıyorum. Bir de gülüyor piç. Rahatsız ediyorsam ne mutlu, çünkü ben o şekil yazılarda insanları rahatsız etmek istiyorum. Bahsettiğin küfrü kızların etmesi saçma değil ayrıca, orada mevzu cinsel bir hadise değil. Akıtılması gereken öfkeler var ve erkek egemen mecralarda kızların payına düşen terminoloji maalesef çok zengin değil. Asıl erkek bunu söylediğinde çirkin durabiliyor. Ya böyle konuşuyorum da herkes küfretsin falan filan modeli biri değilim. Lüzumsuz yere küfredenlerden hiç hoşlanmıyorum ben de.
Godsy:Sende böyle çok pis çarparım havası var gerçekten pis mi çarparsın yoksa aslında melek gibi bi insan mısın?
Enteldantel:Pis çarpmışlığım da var melek gibi davranmışlığım da. Durumun hakkı neyse o yani.
Godsyndrome:Uyumadığını biliyorum nerden bildiğimi söyleyemeyerek okuyucunun aklında soru işareti uyandırıp soruyorum uyuyan bi insan olsaydın rüyanda ne görmek isterdin?
Enteldantel:Yanlış olmasın, uyuyamayan biri değilim. Gece uykusu zor bir şey benim için. Bıraksalar bütün gündüzler boyu uyurum ama bırakmıyor itler. Mümkünse hiç rüya görmek istemem. Reklam kuşağı olmayan film tadında böyle, kebap.

Godsy:Blogunda özellikle yazmadığın konular var seks olsun kabotaj bayramı olsun bülent arınç olsun aldığın korsan dvd olsun bu bilinçli bi tercih mi yoksa hiç farkında değil misin?
Enteldantel:Özellikle imtina ettiğim çok fazla konu yok ama kardeşim okuyor en basitinden. Çok dangadunga da gidemiyorum yani. Dangadunga gidemiyorum derken bahsettiğim şey seks değil ama sorunun asıl kısmı bu galiba. Şöyle diyeyim, kardeşim okumasa da yatak odası macerası anlatmazdım. Mahreme bulaşmayı çok uygun görmüyorum ama bulaşanları zevkle okuyorum sdfsdfs. İnsanız sonuçta :/
Godsy:Evet şok şok yatak odası dışında başka yer olmaz dedi Entel.Neyse bize ne,devam edelim.Populer sorular sormadan olmaz bihter olsan napardın,kafana mı sıkardın belülün ağzına mı sıçardın ayrıca seneye sinekli bakkal dizi olsun mu?
Enteldantel:Bihter olsam Beşir'e vermeden ölmezdim ssddfsf. Koleksiyonu tamamlamak gerek. Sinekli Bakkal dizi filan olmasın, başka dizi yapmasınlar la. Bu dizi işiyle ilgili hassasım biliyorsun..

Godsy:Hayatın anlamı nedir sence,bi anlamı yok dersen genç bloggerlar toplu intihar edebilir ona göre cevap ver
Enteldantel:Herkesin anlamı kendine bro. Benim vardığım yer başkasının yaralı parmağına zerrece sidik olmaz.
Godsy:Ayşe arman mı ben mi açık söyle?
Enteldantel:Sibel Arna!

Godsy:Blogunda düğünlerden falan bahseder oldun yakında gelinlik ne güzel masumluğu ifade ediyor da dersin,nasıl bi koca istersin.Seçici misin yani yoksa bıyıkları olsa yeter mi?
Enteldantel:Ya ben işin düğününde değilim direktoman gerdek kısmına geçilmesi daha mantıklı bence. Kaytan bıyıklarını bir yerlerime süreceğim bir koca bulsam bana yeter, fazlasında gözüm yok sdfsfsf. Kocadan çok korkuyorum olum, öyle ani söyleme.

Godsy:Blogunda bi yemek tarifi vermişliğin bi mim yazmışlığın yok,akvaryum bile koymamışsın,mısır-hicaz demiryolu şu kadar günde yapıldı diye bilgi vermezsin,kimseye doğru düzgün yorum yazmazsın peki nereye kadar bu cool karı ayakları yoksa doğuştan mı etliye sütlüye karışmayışın?
Enteldantel:Cool karı ebendir piç! Ayrıca yemek tarifi verdim, gayret ettim en azından. Bilmiyorum ulan yemek yapmayı, üstüme varma :( O değil de dışarıdan bakınca biraz artiz göründüğüm konusunda haklı olabilirsin ama bunun için özel bir gayretim yok. Kazanacağımı bildiğim kavgalara girmiyorum diyeyim, ukalalığın dibine vurayım.

Godsy:Şu an ki işini yapmasan ne olurdun, hop öyle balerin ehi diye atlamak yok.
A-Hafız B-Pavyon şarkıcısı C-Hemşire D-Bimde kasiyer
Enteldantel:Kuvvetle muhtemel sünnetçi olurdum.
Godsy:En son ne zaman yerindibine girsem daha iyiydi dediğin bi durum oldu ve o nasıl bi durumdu?
Enteldantel:O şekil değil de her gün istisnasız kurduğum bir cümle var: Dün ne kadar salakmışım. Kendimle ola kavgam çok büyük ve uzlaşılır gibi de görünmüyor.

Godsy:Şu soruyu sormadın ya allahbelanıversin lan godsy dediğin bi soru var mı varsa kendi kendine sorup cevaplar mısın?
Enteldantel:Bu kadar çok soru sordun ya Allah belanı versin Godsy :/
Godsy:Son olarak bebelere balon,bize öğüt, kıssadan hisse, bi son söz, vurgulu bi sövüş tarzında diyeceğin bişey var mı?
Enteldantel:Havuç yiyiniz.Teşekkürler.Amin.

6 kişi karşıladı;:

sutlukahve 30 Haziran, 2010 20:33  

Sinekli Bakkalı yapmaya çalıştılar da tutmadı. Entel sen sevdin bu röportaj işini gerek kamrea önünde olsun gerek kamera arkasında olsun şık hareketler bunlar. Isınma turları mı atıyoruz? Finalde damalı bayrağı görür müyüz?

_zAhİr_ 30 Haziran, 2010 23:17  

ahahahahha çok eylendim :)iyi geldi.gidip yüzüme su çalcam :)

_zAhİr_ 30 Haziran, 2010 23:17  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin Balboa 30 Haziran, 2010 23:45  

Zütlü; yani tabi bi yerden başlamak lazım sdfdf.

Godsy; koltukta oturan adamı bana ayarlasana la? Efil efil bir aşk yaşarız ne güzel :/

Godsyndrome 01 Temmuz, 2010 13:54  

enteldantel:10 yıl sonra benim olcak hatuna herif ayarlamak mı de get müdür :)

madamkiaylak 05 Temmuz, 2010 19:14  

havuç yedim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP