20090804

Telekulak

O:Arayamadım kusura bakma.
Ben:Yerim senin kusurunu.
O:Noldu o iş?
Ben:Duruyor.
O:Bişey yap.
Ben:Napiyim?
O:Bişey yap işte.
Ben:İyi de napiyim.
O:Bilmiyorum ama yap,senin bilmen gerekiyor.
Ben:Bildiklerimi unuttum.
O:Seninki neye benziyor biliyor musun?Acaba yaşayacak mıyım diye,intihar etmeye.
Ben:Hayır.Acaba yaşayacak mı diyerek birisinin beni öldürmeye kalkmasını izlemeye.
O:Niye müsaade ediyorsun o zaman.
Ben:Sonucu ben de merak ediyorum da ondan.
O:Bazen senden nefret ediyorum.
Ben:Sıklıkla ben de.
O:Bu dünyadaki en inat pislik sensin.
Ben:Teveccühün.
O:Allah belanı versin.
Ben:Amin.
O:Cumartesi boğucam seni.
Ben:Başımın üstünde yerin var.
O:İyi akşamlar.
Ben:Sana da.

13 kişi karşıladı;:

bi dost 04 Ağustos, 2009 04:20  

deli:)

BlahBlah 04 Ağustos, 2009 09:02  

olsa olsa sefkilindir bu.

DORİS 04 Ağustos, 2009 10:18  

:)) çok mu yorgundunuz gün içinde, beyninize bi şeyler olmuş:)
ben de yorgunken böyle konusuyorum ordan biliyorum, cumartesi bogulacaksın ha:)))

Arzu Breda 04 Ağustos, 2009 10:59  

@ bi dost'a aynen katılıyorum ama, bu gidişle cumartesiye kadar bekleyemeyeceğim sanırım.. :)))

Godsyndrome 04 Ağustos, 2009 11:15  

bi dost:Sensin deli :)

Blahblah:Ama teessüf ederim hanımefendi.Kaç haftadır profesyonel bir şekilde
zat-ı'alinize sarkmaktayım.Ne sevgilisi kuzum? :D

Doris:Olabilir galiba sanırım :D

Arzu Breda:Olmaz öyle randevusuz boğamazsın :D

Nina Noctis 04 Ağustos, 2009 11:49  

Kapatır giderim ben bu baldızlık kurumunu... :D

BlahBlah 04 Ağustos, 2009 12:24  

bilemicim, yani bana öyle geldi. şifreli falan. telekulak diye de yatma yaneee :)

gidelim nina biz :P

Godsyndrome 04 Ağustos, 2009 12:31  

Nina Noctis:Ama neden neden neden :)

Blahblah:Paşamı winamp'a çağırıp gitme sana muhtacım diye şarkı mı okutsam yoksa seven kıskanır demek ki seviyorsun eheehe diye pişkinlik mi yapsam karar veremedim :D

Zeugma 04 Ağustos, 2009 12:50  

Büyük görümce olarak bilemedim müstakbel gelin, baldız vs. kimmiş burada :)))
Yazıdaki ''O'' mu Godsy ?
Yoksa.. yoksa kiimm ?? :D

Godsyndrome 04 Ağustos, 2009 13:14  

Zeugma:Bilgilendireyim hemen ablacım.Yazıda geçen O değil. Cinsiyet itibariyle olamaz da zaten. Blahblah'a gelirsek kendisinin bir günahı yok ama ben mütemadiyen sarkıyorum kendisine. En masumu Nina,birden kendini baldız olarak bulmuştu ama istifa etti bugün.durum böyle işte.

ne ben olabildim ne de başkası 04 Ağustos, 2009 14:53  

ben söyleyeceklerimin hepsini söylemiştim di mi bu konuda, son kez tekrar edeyim ne gelecekse başına hepsi sadece senin yüzünden gelecek. kimseye bok atma bütün sorumluluk senin. kabul et.

Haykoliq 04 Ağustos, 2009 16:23  

acaba muhabbet konusu tahmin ettiğim konumu...Herkeste benzer şekilde tezahür ediyor abi...En sonunda ne halin varsa gör'e bağlanıyor muhabbet...Harbiden "o" doğru söylemiş...Dünyanın en inatçı adamısın sen yaa ... =)

Godsyndrome 04 Ağustos, 2009 22:18  

Hopçikiyaya:Ne deyim,haklısın.

Haykolig:Ne deyim sen de haklısın.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP