20090805

İçimdeki cello

Bugün kandilmiş ey okuyucu bu ara indirim mi vardır nedir?İki güne bir kandil oluyor.Bugünkü dileğimiz ne olsun eımm normalde monica bellucciyle ıssız otelde 9.5 hafta geçirmeyi dilerdim ama iş yükünü düşünerek senden gofret istiyorum tanrım.Yarın biri gofret hediye etmezse gözüme gözükme.Papağanlı bi gofret vardı adı da gofi mi neydi,yanına da cino bi kaç paket de abc olsun.Ayem seven years old. Neyse bu kadar şabalaklık yeter ciddiyete bürüneyim.Senden bişey dilemiyorum müdür papaz 180 kandil pilav yemez.Bugünkü yazımızın konusu yok tabi.Yazımız da yok hep ben, hep ben nereye kadar ! Zaten bizimkileri de memlekete şutluyorum. Nacizane günlerimi it/gopuk arkadaşlarımla çubuk barajı olsun-sauna olsun-hamam olsun-çankırı caddesi olsun- sakarya olsun-ibrahim tatlıses olsun-bediaaa akarturk olsun-rakı olsun-çiğköfte olsun böyle bi nasıl desem 19 mayıs stadyumun duvarına alayına gider yazan cello tadında geçirmek istiyorum.Hatta beyaz d&g kemer,kemerin tutamadığı ucube kot-gümüş künye-altın rengi saat eşliğinde mardin kapı şen olur diyerek itfaiye meydanında(beyaz türkler opera meydanı diyor)konsolos köpeği gibi dolaşasım bile var ama henüz o kadar kendimi kaybetmedim.2 sene içinde olur sanırım. Mübarek cuma günü gelse de bizimkilerin ardından bi sürahi suyabulanmışgökçekkloru döküp izninizi rica etsem değme keyfime.O günden sonra da siminyağım gelene kadar yazmaya ara vericem.Büyüklerimin ellerinden,3 yaşa kadar büyüklerimin ve akranlarımın yanaklarından öperim.Küçüklerimin gözlerinden öpmem çok saçma bişey bence göz öpülür mü lan.Son olarak bu yazıyla yıktığım tüm entellektüel imajıma tüy dikmesi açısından özlü bir sözle bitireyim.Kant'a koyyum,kierkeegard sana bişey olmasın.

11 kişi karşıladı;:

bi dost 05 Ağustos, 2009 03:22  

"Bugünkü yazımızın konusu yok tabi."

ahaha:)) alıştık zaten, boşveeer:P

benim bugünkü dualarımdan biri: Allah'ım, siminyağı çabuk gelsin inşallah amin.

Godsyndrome 05 Ağustos, 2009 03:31  

bidost: kabul olur umarım olmazsa seni mesul tutarım :)

bi dost 05 Ağustos, 2009 03:57  

olmazsa da vardır bir hayır:P

dı best endı biiğst annovn 05 Ağustos, 2009 04:20  

hala cino denen şey var mı? varsa bende istiyorum.tanrım çok umutlandım.cino gerçekten hala varsa çok mutlu olucam.amin.

BlahBlah 05 Ağustos, 2009 09:03  

"bi sürahi suyabulanmışgökçekkloru"

harcanıyorsun sen ya. senin puccadan daha çok izleyicin olmalıydı!

senin köşen olmalıydı.

Godsyndrome 05 Ağustos, 2009 14:15  

bi dost:hayra hayır kampanyası başlatıcam bu gidişle :D

dıbest:var tabii ki.ımm hala çok güzel :D

Blahblah:yok efendim mübalağ ediyorsunuz,yine de teşekkür ederim.

dı best endı biiğst annovn 05 Ağustos, 2009 14:36  

oha.cino var.bende istiyorum.halka sesleniyorum.bana da cino.yada ne halkı lan tanrıma sesleniyyorum bana da cino.

Godsyndrome 05 Ağustos, 2009 15:38  

dı best:ver adresi yolluyum ya da sen buraya gel,cino için değer D:

dı best endı biiğst annovn 05 Ağustos, 2009 15:47  

bunu yaparsan seni dualarımla ihya ederim.hayatın boyunca günah işleme konuşunda bir kotan olmaz.okadar da sewindirik olurum.oraya geldiğim de ilk planım godsy dürtüp cinolarımı istemek olucak!

_zAhİr_ 06 Ağustos, 2009 19:40  

hmmm çankırı caddesi :D:D

Godsyndrome 06 Ağustos, 2009 19:57  

zahir:hımm ne hımm?? :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP